מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

מפיץ ריח למעלית

מפיץ ריח למעליתמכירים את זה שאתם נכנסים למעלית ומריחים ריח נעים שגורם לתחושה טובה? זאת בזכות מפיץ ריח למעלית. מפיץ ריח למעלית הוא מתקן שמפיץ ריח במעלית ומספק לה אווירה טובה, נקייה ויוקרתית. על מפיץ ריח למעלית נרחיב במאמר הבא. 

מהו מפיץ ריח למעלית?

מפיץ ריח למעלית הוא מתקן שכולל נוזל בריח נעים ומפיץ אותו בחלל המעלית. ניתן לבחור בין מפיץ ריח רגיל לבין מפיץ ריח חשמלי. מפיץ ריח חשמלי הוא מתקן חשמלי המבוסס על סוללות או על חיבור לחשמל. מפיץ ריח חשמלי לוחץ על הספריי ומרסס את הריח הנעים בתדירות ובכמות שתבחרו. כך תתאימו את הפצת הריח למעלית בהתאם לפרמטרים שונים. 

למה צריך מפיץ ריח למעלית?

לחוש הריח יש השפעות רבות על התחושה שלנו. מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ופתאום מריחים מאחד הבתים שובל ריח של הבישול של אמא? או שאתם נכנסים לשירותים ציבוריים והריח כל כך נוראי שאתם לא יכולים להישאר כדי להתפנות? הריח הוא אחד החושים שמשפיעים על מצב הרוח שלנו באופן לא מודע. כשנריח ריח רע, נרגיש לא טוב ונרצה ללכת. לעומת זאת, כשנריח ריח טוב נחוש תחושה טובה ואפילו נרגיש חיבור למקום, במיוחד אם מדובר בריח שמעלה לנו זכרונות, כמו הבישול של אמא. כך גם לגבי זוגיות. אנשים שיימשכו פיזית לאדם מסוים אך לא יאהבו את ריח הגוף שלו, כנראה לא יוכלו לקיים איתו מערכת יחסים זוגית. 

בדיוק כך הריח ישפיע עלינו כאשר נכנס למעלית. יש מעליות עם ריח לא נעים עד כדי כך שנעדיף לעלות במדרגות במקום לעלות במעלית. על ידי מפיץ ריח למעלית ניתן להתמודד עם ריחות לא נעימים ולפזר ריח נעים שייתן תחושה טובה לכל מי שנכנס למעלית. 

מפיץ ריח למעלית והיתרונות של מתקן חשמלי

למפיץ ריח למעלית בדגש על מפיץ ריח חשמלי יש מספר יתרונות שונים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

סוגים של מפיץ ריח למעלית

קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח למעליות. כך ניתן לבחור בין מפיצי ריח בריחות שונים, בגדלים שונים, מפיץ ריח חשמלי או לא ועוד. בזכות כך, תוכלו לבחור את מפיץ הריח המתאים ביותר למעלית בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל המעלית. יש לקחת בחשבון שככל שגודל החלל גדול יותר כך יש צורך במפיץ ריח גדול יותר. 

חשוב לשים לב שאם מפיץ הריח לא מתאים לגודל החלל, או במקרה הזה למעלית, הוא עלול לא להשפיע על החלל כלל. מצד שני הוא עלול להשפיע יותר מידי על האוויר ולגרום לדחיסות אוויר בולטת וחריפה שהופכת את השהייה במעלית ללא נעימה. לכן יש להתאים את מפיץ הריח למעלית. 

בחירת מפיץ ריח למעלית

על מנת לבחור מפיץ ריח למעלית יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. 

Exit mobile version