החשיבות של מסנני אוויר בתעשייה

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מסנן אוויר כשמו כן הוא – מסנן את האוויר. זהו תפקידו העיקרי והוא משמש אותנו במגוון רחב של צרכים שונים גם במגזר הפרטי ובוודאי במגזר התעשייתי. המסנן אחראי על סינון האוויר מחלקיקים שאינם רצויים, בין אם מדובר על ריחות רעים או אפילו חומרים רעילים שונים. ישנם סוגים שונים של מסננים השונים זה מזה באופן השימוש, בתכונות ובמאפיינים שלהם, בגודל שלהם ובאם מדובר בשימוש פרטי או תעשייתי. 

מסנני אוויר בתעשייה

השימוש הפופולרי ביותר של מסנני אוויר הוא כמובן בתעשייה. בכל מפעל קטן כגדול יש מסנני אוויר מסוגים שונים, כאלה המתאימים לצרכי העסק והתפעול הבטוח במקום. בין אם מדובר על מפעלים העובדים עם חומרים כימיים מסוכנים וזקוקים למסננים לטיהור האוויר בתוך חדר מסוים או באוויר הנפלט החוצה מהמפעל, ובין אם מדובר על מפעל מזון למשל שבו צריך לשמור על חדרי ייצור סטריליים הדורשים שימוש במסננים תעשייתיים לטיהור האוויר בחלל העבודה. 

מסנן אוויר תעשייתי

חשוב להבין כי ישנם סוגים שונים של מסנני אוויר. מסננים קטנים יותר עשויים לשמש בעיקר לצרכים פרטיים, כמו למשל מסנן אוויר המותקן בשירותים או במשרד פרטי. מסננים גדולים יהיו שימושיים וחשובים בתעשייה. הם יכולים להגיע כפריט בפני עצמו או להתחבר לוונטה או מפוח אחרים. כמו כן, ישנם מסננים הבנויים לפלוט את האוויר הנקי בחזרה באותו חלל שבו הם נמצאים ואילו מסננים אחרים שמטרתם הוא לפלוט את האוויר הנקי אל מחוץ למפעל, זאת כדי לשמור מפני זיהום סביבתי, פגיעה בבני אדם באזור או אפילו בכדור הארץ. 

המסננים אף יכולים לשמש לדחיסת אוויר, פעולה החיונית במפעלים רבים כחלק מפעולת הייצור. פעולה לקויה של דחיסת האוויר עשוי לגרום לייצור מוצר עם חומרים מסוכנים או במקרה הטוב רק פגיעה באיכות המוצר הסופי. למסננים שונים יש פילטרים שונים המיועדים לטיפול שונה באוויר ובחלקיקים בו, החל מפילטרים מכניים ועד פילטרים כימיים. רוצים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו לגבי המסננים המתאימים לצרכים שלכם? צרו קשר באתר טריו אייר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מסנן אוויר

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: