המרת נקודות לטיסות –כיצד בכל רכישה מתקדמים לכרטיס טיסה

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

חברות אשראי שונות מנסות למצוא דרכים כיצד לגרום ללקוחות קיימים להמשיך ולהחזיק בכרטיסים שלהן ואף לשדרג כרטיסים קיימים לכאלה שיכולים להציע הטבות רבות יותר, ולצד זה למשוך אליהן לקוחות חדשים.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי המעניקים הטבות שונות וייחודיות למשתמשים בכרטיסים שלהן. הטבות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, כאלה שהופכים כל עסקה לכדאית, ורווחית יותר בטוח הארוך. הטבות אלו יכולות לחסוך ולעזור ללקוחות ליהנות יותר מהכסף שברשותם. במקרים מסוימים מדובר על הטבות ייחודיות המותאמות לצרכי הלקוח, ובמקרים אחרים מדובר על הטבות שהוא לא היה בוחר להשתמש בהן אם לא היתה ברשותו האופציה לקבל הטבה כזו.

דוגמא לכך היא כרטיס המייצר המרת נקודות לטיסות. מדובר על כרטיס בעזרתו ניתן לבצע עסקאות ועל כל עסקה אפשר לקבל נקודות אותן ניתן להמיר בעת רכישת כרטיס טיסה או הזמנת מלון בחו"ל. כך במקום לשלם את מלוא המחיר על הטיסה והמלון אפשר לשלם מחיר חלקי בלבד. זו הטבה שיכולה להגיע לסכומים משמעותיים. כך גם חוסכים כסף וגם אפשר לצאת לחופשות רבות ביעדים שונים בעולם.

איך זה עובד בפועל?

מזמינים כרטיס אשראי המספק המרת נקודות לטיסות. בכל פעם כשמבצעים עסקה מקבלים נקודות, על פי תנאי הכרטיס. כשצוברים מספיק נקודות אפשר לרכוש כרטיס טיסה, דרך אחת החברות שחברת האשראי עובדת איתן במסגרת הטבה זו, ואז במקום לשלם את מלוא הסכומים בכסף, אפשר לשלם חלק בנקודות. כך נמנעים מהצורך לשלם מחיר מלא על הכרטיס. כך גם ניתן לעשות אם מזמינים בתי מלון ביעדים שונים בעולם.

גישה זו מאפשרת ללקוחות לבצע עסקאות דרך הכרטיס, כולל עסקאות אשר כוללות מבצעים והנחות, לצבור סכום נקודות משמעותי ואז לארגן לעצמם חופשה במחיר מוזל. כך אפשר ליהנות  מהרבה יותר חופשות, במחירים מוזלים וביעדים רבים ברחבי העולם.

חשוב לציין, הכל נעשה על פי תנאי הכרטיס, בין אם זה כמות נקודות שניתן לצבור פר עסקה ובין אם זה כמות הנקודות שניתן להמיר במסגרת הכרטיס. בכל מקרה, מדובר בכרטיס משתלם עבור כל מי שנוהג לטוס לחו"ל הרבה או רוצה ליהנות מחופשה מעת לעת, מבלי לשלם עליה מחיר מלא.

2 דגשים שחשוב לדעת על המרת נקודות לטיסות

הדגש הראשון שחשוב לשים לב אליו, הוא שניתן להשתמש בהטבה זו גם במקרה של טיסות לואו קוסט. כלומר, אפשר לרכוש עם הכרטיס, טיסות זולות יותר מלכתחילה, דרך המרת נקודות. זה הופך את ההטבה להרבה יותר משתלמת.

הדגש השני, ניתן כאמור להשתמש בהטבה במקומות שונים, שם אפשר למצוא גם מלונות שניתן להזמין מקום דרך הטבה זו. זה הופך את מגוון האפשרויות לרחב ומגוון הרבה יותר ולא חייבים לבחור ביעד אחד, ספציפי.

 

טיסה

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: