מפיצי ריח לחנויות

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח לחנויותמפיצי ריח לחנויות הם דרך מצוינת לקבל תזכורת נעימה לניחוח האהוב עליכם בכל פינה ופינה בחנות שלכם. ומעבר לכך, אם תחשבו על זה, מפיץ ריח לחנות מהווה סוג של החלטה עסקית. כיצד מכשירים אלו יכולים להשפיע על תפעול העסק והמכירות בו? המשיכו לקרוא. 

מפיץ ריח הוא מכשיר שמפיץ ניחוח או שמנים אתריים לאוויר החדר, מה שגורם לחלל להריח נעים, אבל זו לא המטרה היחידה של מכשירים אלו. בשורה התחתונה, מפיצי ריח לחנויות הם מכשירים שגורמים ללקוחות להשתהות בחנות ולהתענג על הארומה העוטפת אותם. בפועל, רכישת מפיץ ריח לחנות היא החלטה עסקית-אסטרטגית שיכולה להוביל להגברת המכירות בעסק. אבל לפני שנדבר על ההשפעה העסקית של מפיצי ריחות לחנות, הנה קצת מידע כללי על המכשירים. 

לבחור את מפיץ הריח הנכון לחנות – מה לקחת בחשבון? 

בעוד כי מפיצי ריח לחנויות משתמשים בדרך כלל בשמנים אתריים או נוזלים אחרים כדי לייצר ריח נעים בחלל, ישנם סוגים רבים ושונים של מפיצי ריח בשוק שיתאימו לצרכים שלכם. החל מיחידות שולחניות קטנות ועד לדגמים חשמליים שניתנים לתלייה על הקירות או למעמד על הרצפה, הבחירה צריכה ליפול בהתאם לסוג החלל שלכם, למה הוא משמש וכמה גדול הוא.

וכנראה הכי חשוב, קחו בחשבון את סוג המערכת האחראית על מכשיר הפצת הריח. בעוד שישנן חברות אשר מייצרות מערכות קלות לתפעול, מכשירים אחרים יכולים להקשות עליכם את התפעול השוטף שלהם. למשל, ישנן מערכות שמאפשרות קביעת שעה קבועה לתחילה וסיום של עבודת המכשיר. אם החנות שלכם נסגרת בשעה 18:00, המערכת תפסיק את פעולת המכשיר. 

מפיצי ריח לחנויות וההשפעה העסקית שלהם על המקום 

בחנות או בכל עסק אחר, מפיץ ריח בהחלט יכול להשפיע לטובה על הפעילות העסקית. מפיץ הריח יכול לעזור לאנשים להירגע וליהנות מחוויית הקניות שלהם, למצוא את דרכם בחנות בנועם ולגרום להם להרגיש יותר בנוח. בכך, המפיץ עשוי אפילו להגדיל את הסבירות שהלקוחות ירכשו מוצר כזה או אחר.

מפיצי ריח לחנויות גם עוזרים להפחית את רמות הלחץ ולהגביר את הפרודוקטיביות של צוות החנות, וזה משהו ששווה להתעכב עליו לרגע. אם לא ידעתם, כיום יש מגוון שמנים ארומטיים שיש להם ממש השפעה עלינו, כמו למשל שמנים ארומטיים שנועדו להרגיע את האדם לפני השינה ולשפר את איכות השינה. 

על אותו משקל של הדברים, ישנם גם שמנים ארומטיים שמייצרים אווירה מדרבנת ומוטיבציונית. למשל, ניחוח וניל הוא מצד אחד מרגיע, אבל מצד שני מעורר. כדאי לדעת, שמנים אתריים משמשים לעתים קרובות בארומתרפיה, שהיא מתבססת על שימוש בשמנים אתריים בטיפול בבעיות בריאות כמו מתח, דיכאון וחרדה.

אילו סוגי מפיצי ריח לחנויות קיימים?

כאמור, כדי לקבוע את סוג המכשיר שיהיה מומלץ לרכוש, חשוב לקחת בחשבון, בראש ובראשונה, את גודל החלל. בין אם מדובר על חלל בגודל 100 מטרים רבועים או חלל בגודל 25 מ"ר, תוכלו למצוא את המפיץ המושלם למקום שלכם. הנה כמה מהסוגים העיקריים מלבד מפיצי ריח לחנויות, המשיכו לקרוא. 

בשוק יש כמה סוגים עיקריים של מפיצי ריח לחנויות: 1) מפיץ ריח קטן או אפילו שולחני למשרדים. 2) מפיצי ריח הניתנים לתלייה על הקיר ועובדים על סוללות. 3) מפיצי ריח לחנויות חשמליים עם האפשרות של קביעת הגדרות במערכת (קביעת תחילת פעילות אוטומטית, שעת סיום פעילות של המכשיר, קביעת מרווח ההפסקות בין התזה להתזה וכו'). 4) מפיצי ריח לבניינים שלמים או ללובי. 5) מפיצי ריח למעליות ועוד. 

מחיר מפיצי ריח לחנויות 

מחיר מפיצי ריח לחנויות תלוי בגודל ובסוג החנות וכן בגודל וסוג המכשיר. המחיר גם תלוי במותג ובסוג המערכת המובנית במכשיר, כאשר בשוק כיום מוכרים גם חבילות שלמות הכוללות את המכשיר עצמו ומגוון קפסולות ריח נעימות במיוחד.

בעוד כי ניתן למצוא מכשירים במאות שקלים בודדים (50 ₪ – 450 ₪ ומעלה), ניתן גם למצוא חבילות הפצת ריח מתקדמות בעלויות של אלפי שקלים. מפיץ ריח סטנדרטי לחנות אמור לעלות לכם בין 150 ₪ לבין 350 ₪, אבל חשוב בכל זאת לבדוק את המחירים מראש. כיצד עושים זאת? המשיכו לקרוא על השוואת מחירים בין מפיצי ריחות לחנויות. 

איך אפשר להוזיל עלות רכישת מפיץ ריח לחנות?

ישנן דרכים רבות להוזיל את עלות רכישת מפיץ הריח לחנות שלכם. דרך אחת היא להזמין כמויות גדולות יותר של מכשירים מהיצרן, מה שיאפשר לכם בדרך כלל להנות מהנחות שונות על המוצרים האלו. וכאשר מחפשים דרכים לצמצם הוצאות בעסק, חשוב להסתכל על התמונה הכוללת. 

ואת התמונה הכוללת אפשר להבין רק אחרי שעורכים השוואת מחירים בין מפיצי ריח לחנויות מסוגים שונים. השוואת המחירים תאפשר לכם לקבל "מבט מלמעלה" על מנעד המחירים של מכשירים אלו, הסוגים שלהם, הביקורות על סוגי מכשירים שונים באינטרנט ועוד. כדאי לזכור, השוואת מחירים למפיצי ריחות יכולה לחסוך מאות שקלים וגם יותר בהוצאות השוטפות השנתיות של העסק. 

היכן ניתן לרכוש מכשיר מפיץ ריח לחנות?

ניתן לרכוש מכשיר מפיץ ריח לחנות במגוון חנויות קמעונאיות שונות, אבל ההמלצה הכי חמה היא לרכוש את המכשירים האלו דרך חנויות מקוונות. בפורטל mycleanair תוכלו למצוא מגוון קמעונאים ויבואנים, משווקים וחנויות המשווקות מפיצי ריח לחנויות.

לאחר השוואת מחירים בין מספר קמעונאים או יבואנים שונים, תוכלו לבחור בספק המכשירים שמאפשר לכם להנות מההטבות הכי טובות בשוק. את מחקר השוק הקצר הזה מבצעים באמצעות פורטל mycleanair, שהינו הפורטל הגדול ביותר בארץ לנושאי מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. בין אם העסק שלכם בדרום, במרכז או בצפון הארץ, תוכלו למצוא אצלנו בדקות בודדות את הספק הבא שלכם לטווח הארוך. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: