מפיצי ריח לעסקים מחיר

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח לעסקים מחירמפיצי ריח לעסקים נועדו כדי להנעים את השהות במקום גם לעובדי החברה וגם ללקוחות. למעשה, מפיצי הריח הפכו לכלי שיווקי מוכח. הוכח כי מפיצי ריח עם ניחוחות מתאימים מסייעים להגדלת רווחיות החברה. הריח הוא הרושם הראשוני של העסק שלכם, הוא גם יבטיח שהות ממושכת יותר במקום, מפחית סטרס וגורם לתחושה ביתית ומקצועית. 

 

מפיצי ריח לעסקים מחיר – התאמת ריח

לכל עסק יש בחירה ייחודית המתאימה לאופי העסק. בין אם העסק עוסק במכירה קמעונאית, מלונאות, משרד, מסעדה, תצוגת רכבים או כל שימוש אחר, בחירת הריח היא קריטית למשיכת הלקוח. הוכח כי ריחות מתאימים גורמים ללקוח להישאר משך זמן ארוך יותר בעסק שלכם ואפילו בסופו של דבר הלקוח רוכש ומגדיל את הרווחיות של העסק שלכם. 

לפניכם שלושה טיפים להתאמת הריח לעסק שלכם:

  • ציפייה – נסו להיכנס לנעליים של הצרכן ולדעת מה הם מצפים ממכם כשהם נכנסים לעסק. ברגע שתהיו ממוקדים במה שהלקוח שלכם צריך כשהוא נכנס לסביבה העסקית שלכם תוכלו להתאים ניחוח נכון. כמו כן, נדרשת התאמה בין סוג העסק, לדוגמא ריחות מעט חריפים ועזים מתאימים למסעדות ובתי מלון, ריחות פרחוניים מתאימים לחנויות הלבשה, ריחות להפחתת סטרס מתאימים לספא וכן הלאה. 
  • ייעוץ – ההתאמה תעשה בצורה נכונה עם ייעוץ מאותה חברה ממנה אתם רוכשים את מפיץ הריח. יצרני מפיצי ריח מכירים את המגוון הרחב ויכולים לייעץ לכם למצוא את הזהות המותגית לעסק שלכם. 
  • תחרות – אם מדובר על עסק בעל מתחרים, נסו להתאים אישית את הריח שלכם ולאו דווקא להעתיק את אותו הריח. בצורה הזאת תקבלו ייחודיות בבחירה שלכם וזה יבוא לידי ביטוי גם מבחינת הלקוח.
  • שינויים – בכל רכישה של מפיצי ריח אתם מקבלים את מפיץ הריח עצמו ומעבר לכך גם יחידות מילוי. נסו יחידות מילוי שונות עד להגעה לריח הרצוי, תוכלו לשלב תערובות וליצור ארומה מותאמת אישית רק מניסוי וטעיה. 

מפיצי ריח לעסקים מחיר – כמה זה עולה?

המחיר של מפיצי ריח לעסקים נקבע בראש ובראשונה בהתאם לגודל מפיץ הריח. קיימים גדולים שונים בשוק, ולאו דווקא הניחוח עצמו הוא זה שייקבע את המחיר. ההתאמה נעשית בצורה פשוטה וברורה, מפיץ ריח גדול מתאים לחלל גדול. במפרט של כל מפיץ ריח תוכלו לראות לאילו חללים הוא מתאים כאשר מפיצי הריח יכולים להתחיל ממפיץ ריח למשרד בודד בגודל של כ-5 מ"ר ועד לחלל ענק בגודל 600 מ"ר. לפניכם טבלה עם טווח מחירים כללי בשוק:

 

גודל חלל החדר מחיר
חלל עד 5 מ"ר 80-200 ש"ח
חלל עד 30 מ"ר 150-300 ש"ח
חלל עד 100 מ"ר 250-500 ש"ח
חלל עד 300 מ"ר 550-900 ש"ח
חלל עד 400 מ"ר 600-1,000 ש"ח
חלל עד 600 מ"ר 850-1,200 ש"ח
מחיר יחידות מילוי 30 מ"ל  20-40 ש"ח
מחיר יחידות מילוי 100 מ"ל 80-120 ש"ח
מחיר יחידות מילוי 300 מ"ל 120-180 ש"ח
מחיר יחידות מילוי 500 מ"ל 150-250 ש"ח
מחיר יחידות מילוי 1,000 מ"ל 300-400 ש"ח

 

מחיר יחידות המילוי עשוי להשתנות בהתאם לארומה הנבחרת. מחיר מפיצי ריח לעסקים עשוי להשתנות בהתאם למותג הנבחר. אלו הם טווחי המחירים המוכרים בשוק. ההשקעה עבור מפיץ הריח היא חד פעמית, ואילו את יחידות המילוי יש לרכוש כל פעם באופן נפרד. נציין, ברוב המקרים עם רכישת מפיץ הריח בפעם הראשונה תקבלו עוד מספר יחידות מילוי. 

 

מפיצי ריח לעסקים מחיר – יחידות מילוי

כל כמה זמן צריך להחליף יחידות מילוי למפיצי ריח? אין אפשרות לחשב באופן כללי מכיוון שהשוני הוא בהתאם לגודל חלל החדר, בהתאם לגודל מפיץ הריח ובהתאם לתנאי השטח ושעות העבודה. אבל תוכלו לחשב באופן עצמאי כמה מפיץ הריח שלכם דורש על ידי חישוב יומי. זאת אומרת, מלאו את מפיץ הריח ב-X מ"ל ובסוף השימוש באותו ביום בדקו כמה מ"ל נשאר במיכל. ככה תוכלו לדעת מה הדרישה של מפיץ הריח שלכם ובכך להתאים הזמנות של יחידות מילוי בהתאם. שימו לב, ברוב מפיצי הריח המתקדמים יש נורית חיווי אשר מרתיעה על גמר החומר, כשהנורה דולקת עדיין נותר מילוי במיכל אך הוא לפני סיום. 

מפיצי ריח לעסקים מחיר – יתרונות

  1. מכירות – מפיצי ריח לעסקים הם כלי שיווקי לכל דבר ועניין. השיווק מתבסס על שיווק חושי ובפעם הזאת על חוש הריח. ריחות נעימים מעוררים תגובה רגשית מיידית ולכן, מפיצי ריח יעילים בהגדלת מכירות עסקיות. מעבר לכך, אם אתם נמצאים במשרד ואין פגישה פיזית עם הלקוח במקום העבודה, החוויה עובדת בצורה זהה גם על עובדי המקום שעבודתם נעשית בצורה אפקטיבית. 
  2. הכרה – מעבר לשיווק פיזי בהגדלת המכירות, ישנה גם הכרה מפה לאוזן. ברגע בו אתם מעניקים ללקוח חוויה בלתי נשכחת ומשפרים את חוויתם הם יספרו לאחרים על החוויה הכללית (לאו דווקא על הריח), ובכך אתם מגדילים את ערך המותג. אחת הדוגמאות הבולטות הן חברות ההייטק, חברות אשר מוכרות בתחושת נעימות השוהה במקום. 
  3. רושם ראשוני – אין ראשון לרושם ראשוני, על המשפט הזה שמעתם? מדהים עד כמה שהמשפט נכון. רושם ראשוני הוא גם וויזואלי, אבל לא רק. שני חושים פועלים בעת כניסה למקום חדש – חוש הראיה וחוש הריח. ברגע שאתם פועלים על שני החושים האלה לטובה אתם משפרים את חווית הלקוח. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: