מפיצי ריח למוסדות

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח למוסדותמפיצי ריח למוסדות מקלים על השהות במקום, תורמים לריכוז וכמובן שומרים על ארומות נעימות במקום. מוסדות אלו מקומות בהם תחלופת האנשים גבוה, וכל אדם ממגיע ממקום אחר עם ריחות שונים וגם חיידקים – למרות שאנחנו לא שמים לב לזה. מחלות רבות מגיעות דרך דרכי הנשימה והתפקיד של מפיצי ריח למוסדות הוא לשמור על אוויר נקי, נטול חיידקים ומזהמים אחרים. 

 

במה מפיצי ריח למוסדות תורמים?

ארומתרפיה ושמנים אתריים הוכחו כבר פעמים רבות בכל הנוגע לשמירה על אוויר נקי, מצב רוח מרומם, מיקוד ויעילות. זאת הסיבה לכך שמוסדות רבים משתמשות בשיווק חושי – שיווק המתבסס על אחד עד שני חושים מתוך חמשת החושים. שיווק המתבסס על ריח משפיע עלינו משתי בחינות, בחינה גופנית ופסיכולוגית. אם אתם מחפשים דרך לשמור על מיקוד בכיתה, לשמור על יעילות בתפקוד העבודה ולהגיע לתוצאות גבוהות – שיווק ניחוחות המבוססים על שמנים אתריים הוכחו כיעילים.

איך זה עובד בעצם? מפיצי ריח למוסדות לרוב יהיו מפיצי ריח חשמליים שעובדים על סוללה נטענת או חיבור לחשמל. את מפיצי הריח אנו ממקמים במקום בו הריח יופץ לכל רחבי חלל החדר בהתחשב בגודל החדר. לכל מפיץ ריח יש את היעילות שלו ביחס לגודל החדר וזה מצוין במפרט טכני. לכן, אם מדובר על כיתה שהיא 30 מ"ר בגודלה נרצה לבחור מפיץ ריח מתאים. מחקרים מדעים הוכיחו כי ריחות מסוימים מגבירים את הפרודוקטיביות של התלמידים, ניחוחות כמו רוזמרין. מצד שני, ניחוחות בריח לימון עשויים להגביר את המנטליות הפיזית. הריחות ממריצים ומפעילים לנו תאים במוח, מרגיעים ומעודדים שלווה לכן, חשוב לשקול להציב מפיצי ריח למוסדות במקומות מתאימים לכך.

מפיצי ריח למוסדות ושמנים אתריים

מפיצי ריח הם מכשירים חשמליים שבתוכם יש נוזל – שמן אתרי. פיזור שמן היא אחת מהדרכים הטובות ביותר לחוות את היתרונות של ארומתרפיה. מפיצי ריח מתחלקים לארבעה סוגים: מפזר כולל ערפול, מפזר העובד על גלים קוליים, חום ואידוי. כולם מייצרים אפקט דומה, אך הפופולריים ביותר הם מכשירים אולטראסוניים (גלים קוליים). המכשיר משתמש בטכנולוגיה אשר יוצרת אדים קרירים, השיטה נחשבת לבטוחה ביותר, התחזוקה נמוכה ואינה דורשת חום. ניתן לשלוט בקלות על זמן ההפעלה וכמות הערפל שנכנסת לאטמוספרת החדר. 

קראו עוד: איך לבחור מפיץ ריח חשמלי?

מהם היתרונות של מפיצי ריח למוסדות?

  1. רוגע – היתרון הראשון הוא רוגע, הריחות העדינים מספקים לנו תחושת רוגע במהלך השהות שלנו במקום. לכן, כאשר אנחנו נמצאים במבחן או בכל מקום הדורש מאיתנו מיקוד נרצה לבחור בשמנים אתריים המציעים לנו שלווה ורוגע מאשר שמנים אתריים שתורמים להמרצה. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שפעמים רבות במהלך שהות במוסדות שונים כמו בית ספר, אנחנו נמצאים תחת לחץ (בזמן מבחן למשל), שמנים אתריים יכולים להפחית חרדה ולגרום למחשבות להיות ממוקדות מאשר להשתולל. 
  2. מיקוד – כדי שנוכל להישאר ממוקדים במהלך השהות במקום, אנחנו נרצה ניחוחות בריח הדרים. ניחוחות אלו מגבירים ערנות ואת יכולת הריכוז שלנו להתמקד. בכל פעם שאתם עובדים על פרויקט מסוים, אנו ממליצים לכם להיעזר בניחוח הדרים שיתרמו לכם בשמירה על תשומת הלב. הניחוחות משפיעים על המוח ואנו ממליצים כבר עם הכניסה למקום להפעיל את מפיץ הריח – ככה הגוף שלנו מזהה שזה הזמן להתרכז.
  3. מצב נפשי – אנו לא באמת מודעים להשפעה של ריח על החיים שלנו. מפיצי ריח ובפרט מפיצי ריח המבוססים על שמנים אתריים מציעים לנו יתרונות פיזיים ורגשיים כאחד. מלבד לתמיכה במערכת הנשימה, נטרול חיידקים, מפיץ ריח מספק לנו גם הרמה של מצב נפשי. ריחות הדרים כפי שציינו יכולים גם לתרום לשינה שלנו, יכולים לתרום לתחושה אנרגטית ועשייה. כל ההשלכות האלה מגיעות לסיכום במצב הנפשי שלנו.

 

איך משתמשים במפיצי ריח למוסדות?

חשוב לדעת את כל דרכי השימוש, ומצד שני גם לדעת את הסיכונים האפשריים ברכישת מפיצי ריח למוסדות. תחילה, אנו לא ממליצים להיות חשופים לשמנים אתריים במשך שעות ארוכות ללא אוורור כי זה עלול להוביל לגירוי של הריאות. בדיוק בגלל הסיבה הזאת יש לנו טיימר, וגם במהלך הלילה הזמן הרצוי לפעולה בחדר הוא טיימר של 10 עד 25 דקות. מומלץ לא להשתמש בשמנים אתריים בקרב נשים הרות ותינוקות. כמו כן, יש לנקות את המכשיר בסוף השימוש כדי להבטיח של מצטברים חיידקים על גבי המכונה עצמה.

מעבר לכך, אתם לא מחויבים להשתמש בשמנים אתריים, אבל כמובן שאנחנו רוצים להנות לא רק מריחות נעימים אלא גם מיתרונות בריאותיים. אפשר לראות שלא מעט אנשים משתמשים בבשמים המוכנסים לתוך המיכל, תרכיז כלשהו שלא מבוסס על שמנים אתריים ומגוון אפשרויות. הדרך המומלצת כמובן היא שמנים אתריים. לעומת בשמים, אנו לא רוצים להיות חשופים לבשמים שעשויים להכיל כימיקלים פחות בריאים לאורך שעות ארוכות ביום. 

כמה עולים מפיצי ריח למוסדות?

המחיר אותו נשלם עבור מפיצי ריח למוסדות משתנה בהתאם לגודל החלל. המחירים מתחילים מכמה מאות שקלים בודדים עבור מפיצי ריח המכסים שטח גודל של 30 מ"ר. אם נרצה לבחור במפיצי ריח שמתפרסים על גבי 100 מ"ר עד 300 מ"ר המחירים יהיו החל מ-300 ש"ח ועד כ-900 ש"ח. יש מפיצי ריח למוסדות שיכולים להגיע לשטח גודל של 600 מ"ר אך המחיר ינוע בטווח של כ-1,500 ש"ח. יחידות המילוי עצמן יהיה לכל היותר במחיר של 300 ש"ח ל-1,000 מ"ל. 

התחלופה היא בהתאם לשימוש שלכם, קיימת נורית חיווי על רוב מפיצי הריח והנורית מאותת לנו כאשר יש לחדש את המלאי.

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: