מפיצי ריח לעסק

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח לעסקמפיצי ריח לעסק הם הנמכרים ביותר, ומיד נסביר למה. מפיצי ריח מביאים איתם סגולות רפואיות רבות, הן מחפות על ריחות לא נעימים וחלקם אפילו משולבים עם טכנולוגיית טיהור אוויר. מפיצי ריח לעסק מגיעים בגדלים שונים והם מתפזרים על פני שטח בהתאם למפרט הקיים – נסביר בהמשך איך לחשב את גודל מפיץ הריח ביחס לגודל החדר. לפני כן, האם אתם באמת צריכים מפיצי ריח לעסק? רמז, התשובה כן.

 

מהם מפיצי ריח?

מפיצי ריח מתחלקים לסוגים שונים, כאשר כל אחד מהסוגים מביא איתו יתרונות שונים. מפיצי ריח ביתיים לרוב יהיו מאופיינים כמפיצי ריח שאינם חשמליים (בעיקר בחדרי השירותים והמקלחת). קיימים מפיצי ריח לבית שהם חשמליים והם נדרשים בחיבור לחשמל או מפיצי ריח נטענים. מפיצי הריח מבוססים על ריחות המופקים באמצעות שמנים אתריים, שמנים כמו רוזמרין, תפוזים וריחות שונים. בחירת הריחות היא גם קריטית מכיוון שיש לכל ריח השפעה פסיכולוגית על המוח שלנו, ומעבר לכך גם כל ריח נבחר בהתאם לטעם אישי.

בגדול קיימים ארבעה סוגים עיקריים של מפיצי ריח (מעבר למפיצי ריח שאינם חשמליים): מפזרי חום, מפזרי אידוי, מפזרי אולטראסוניים ומפזרי ערפול. ההבדל בין כל אחד מהסוגים הוא אופן פיזור הארומה בחלל. לדוגמא, מפזרי ערפול עובדים על לחץ גבוה ובתור ערפל דק. מצד שני, מפזרי אידוי הם הפופולריים ביותר לבתי עסקים מכיוון שהם פועלים באמצעות טכנולוגיית אוורור המפיצה ריחות באופן אינטנסיבי יותר. אם אתם מעוניינים מפיץ ריח למשרד קטן, מפזרי חום או מפזרי אידוי יהיו מעולים עבורכם.

מהם היתרונות של מפיצי ריח לעסק?

  1. הגדלת רווחיות – איך השפעת מפיצי הריח תגדיל את המכירות שלכם? הפצת ארומה נכונה בבתי עסקים היא פופולרית ולמרות זאת, כמעט אף אחד מאיתנו הן לקוח והן בעל עסק לא באמת שמים לב לאותם ריחות. הריח יוצר קשר רגשי עם הלקוח ומעודד רכישה, ככל שיהיו נעים יותר ללקוח לשהות בחנות שלכם כך סביר להניח שיפגוש בעוד מוצר שירצה לרכוש. בתור בעלי עסקים, המטרה שלנו היא כבר במפגש הראשוני לגרום ללקוח לאהוב את המקום בו הוא נמצא.
  2. שיווק חושי – על שיווק חושי כבר שמעתם? שיווק חושי הוא אחד מאלמנטים של שיווק נפוצים ופופולריים בקרב בתי העסק הגדולים ביותר. המטרה שלכם היא לגרום ללקוח לזכור ולדבר על המקום שלכם, שיווק חושי נוגע לכל מה שהלקוח רואה, מרגיש, טועם ומריח. ככל שאנו נעבוד על יותר חושים בצורה נכונה כך השיווק יעשה בצורה יעילה.
  3. בידול – מפיצי ריח לעסק מאפשרים לכם לבדל את העסק שלכם מהמתחרים. נסביר, גם אם המתחרים שלכם נעזרים בשיווק חושי, אתם יכולים לבחור בריחות אחרים ומיוחדים לעסק. כמובן, יש להתאים את ריח העסק בצורה נכונה לנישה בה אתם נמצאים. בידול היא אחת הדרכים לקדם מכירות ולהפוך מעסק פשוט למותג.

 

מהם החסרונות של מפיצי ריח לעסק?

  1. תחזוקה – מפיצי ריח דורשים תחזוקה, אמנם מדובר על תחזוקה מינימלית אבל כן נרצה לייחס את התחזוקה גם בתוך הוצאות העסק. רכישת מפיץ ריח היא הוצאה חד פעמית, אבל יחידות מילוי הן הוצאות קבועות. לכל מפיץ ריח יש יחידת מילוי במ"ל אחר ביחס לגודל מפיץ הריח. לכן, נרצה לחדש בכל פעם את היחידה (ונוכל לגוון בשינוי הריחות שזה יתרון). מפיצי ריח לחלל קטן לרוב ידרשו עד 50 מ"ל בעוד מפיצי ריח גדולים ידרשו בין חצי ליטר עד ליטר. המחירים משתנים בין 20 ש"ח לעד 350 ש"ח.
  2. חוסר התאמה – חוסר התאמה הוא נפוץ מאוד בקרב מפיצי ריח לעסק ולבית. נסביר, חוסר ההתאמה נובע דווקא מזה שאנשים בוחרים לבחור בגודל המתאים במ"ר מדויק לחלל החדר. הם אינם מתייחסים לאובייקטים שעשויים להפריע להם בהתקנה, כמו סוג חלל החדר. מטבע הדברים, ככל שהכניסות והיציאות לעסק הן גבוהות יותר, כך נרצה לבחור במפיץ ריח עוצמתי. בחירת מפיץ הריח גם תלויה בסוג העסק שלנו, האם אנחנו עוסקים במזון? האם מדובר על מוסך בכלל? לכן, כל הנתונים האלה צריכים להיות לנגד עיניכם לפני שאתם בוחרים את גודל מפיץ הריח – ככה מתבצעת התאמה נכונה.

כמה עולים מפיצי ריח לעסק?

ריכזנו טבלת מחירים, חשוב להדגיש שייתכן שוני בין חברה מסוימת לחברה אחרת. אלו הם טווח המחירים הממוצע במשק עבור מפיצי ריח לעסקים שעובדים על חשמל. 

 

יחס הפצה למפיץ ריח מחיר
מפיץ ריח עד 20 מ"ר 80-220 ש"ח
מפיץ ריח עד 50 מ"ר 220-450 ש"ח
מפיץ ריח עד 100 מ"ר 250-550 ש"ח
מפיץ ריח עד 300 מ"ר 550-900 ש"ח
מפיץ ריח עד 400 מ"ר 600-900 ש"ח
מפיץ ריח עד 600 מ"ר 850-1,400 ש"ח
מחיר יחידת מילוי עד 30 מ"ל 20-40 ש"ח
מחיר יחידת מילוי עד 100 מ"ל 80-120 ש"ח
מחיר יחידת מילוי עד 500 מ"ל 150-250 ש"ח
מחיר יחידת מילוי עד 1,000 מ"ל 300-450 ש"ח

 

איך מתאימים מפיצי ריח לעסק?

התאמת מפיצי ריח לעסק היא בהתאם לגודל החדר לפי מ"ר. כדי לחשב את גודל החדר נכפיל את רוחב החדר באורך החדר. יש לייחס חשיבות לתקרה גבוהה מן הרגיל, אם כן נרצה לבחור במפיץ ריח עוצמתי יותר. מעבר לכך, מיקום מפיץ הריח צריך להיות במקום בו יש לו אפשר פיזור חופשית ללא אובייקטים שמפריעים לו, ולא צמוד לפתחי אוויר. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: