מפיצי ריח חשמליים לעסקים

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח חשמליים לעסקיםמפיצי ריח חשמליים לעסקים מגיעים בגדלים שונים, הם מתאימים לעסקים ללא קבלת קהל ולעסקים עם קבלת קהל. השפעות מפיצי ריח חשמליים לעסקים הוכחו כיעילים ומספקים מגוון רחב של יתרונות עליהם נדון בהמשך. האם אתם צריכים מפיץ ריח לעסק שלכם? התשובה היא כן, ריכזנו את כל התשובות עבורכם.

 

מהם מפיצי ריח חשמליים?

מפיצי ריח חשמליים מקצועי לעסקים הם מפיצי ריח נטענים, מפיצי ריח עם חיבור לחשמל ואפילו מפיצי ריח עם חיבור ייחודי למזגן. המפיצים עובדים בצורות שונות, בין אם באמצעות חימום, אידוי וגלי גול. התוצאה היא הפצת ריחות כלפי חוץ באופן קבוע או משתנה – זאת בהתאם לבחירה שלכם. מפיצי ריח חשמליים מגיעים עם מגוון פונקציות להפעלה, החל מהפעלה עצמאית על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה, שלט רחוק ועד אפליקציה. ככל שמפיץ החשמל יהיה מתקדם יותר כך נוכל להנות מיותר פונקציות.

הפונקציות הייחודיות של מפיצי ריח חשמליים לעסקים הם טיימר, נורית חיווי, לעיתים אפילו מפיץ הריח יכול לספק גם סאונד ייחודי. לכל מפיץ ריח יש מיכל מילוי עם תכולה לפי מ"ל בהתאם לגודל שלו. לדוגמא, מפיץ ריח ששטח הפריסה שלו עומד על 300 מ"ר יהיה עם מיכל קיבולת של בין 250 מ"ל ועד 500 מ"ל. מפיצי ריח חשמליים לעסקים נפוצים בכל סוגי העסקים, החל ממסעדות ועד למשרדי הייטק. 

מה זה שיווק חושי?

שיווק חושי הוא שיווק המתבסס על כל אחד מחמשת החושים. לרוב שיווק חושי מתאפיין בשני חושים. ברוב המקרים החוש הבולט יהיה ראייה בעוד עסקים רבים פוסחים על הוספת חוש אחד. במקרה הזה מפיץ הריח נכנס לתמונה. מפיצי ריח משתמשים ככלי שיווקי בכל העסקים המובילים בארץ ובעולם. שיווק חושי מפעיל את הרגשות שלו, הוא מפעיל את המוח של הלקוח או של עובד החברה לטובה או שלילה. עובד אשר נמצא בשטח בו הריח אינו נעים יהיה פחות יעיל מעובד שנמצא במקום עבודה עם ארומות נעימות – זה כמובן מוכח.

לכן, כאשר אנחנו משתמשים בחוש הריח בתור שיווק חושי אנו נרצה להתאים את הריח ביחס לנישה בה אנו נמצאים. אם כבר דיברנו על מסעדות, במקומות כאלה נוכל להשתמש במפיץ ריח עם ניחוח מעט חריף כדי לעורר את התיאבון. אם מדובר על משרדי הייטק, נרצה לבחור במפיץ ריח בעל סגולות של רגיעה, מצב רוח מרומם, מיקוד. יחידות המילוי של מפיצי הריח הם משמנים אתריים, ניתן לבחור בין ארומות שונות ותערובות שונות אשר לכל אחת יש את הסגולות שלה. עם רכישת מפיץ הריח תקבלו יחידת מילוי בהתאם לגודל מפיץ הריח. 

 

איך מפיצי ריח חשמליים לעסקים עובדים?

ארומות יוצרות מצב רוח וגורמות לנו להתחבר רגשי. נסו לחשוב על זה, בכל פעם שאנחנו מריחים ניחוח של בישול מהעבר זה מיד מעלה בנו רגש. פיזור ריח נכון יכול להפעיל רגש על הלקוחות שלכם, על העובדים שלכם וגם עליכם. ריכזנו עבורכם תוצאות מוכחות למה שריח יכול לגרום לעסק:

  • הגדלת מבקרים – ריח מושך צרכנים, במיוחד בסביבה מקורה. לפי מחקרים, לא מעט לקוחות שעוברים לצד הדרך ייכנסו רק בגלל הריח אותו הם מריחים. לכן, הריח שלכם כן יכול למשוך לקוחות חדשים לעסק וכל מה שנותר לכם הוא להציג להם מוצר מעולה.
  • שהייה בעסק – ערכנו סקר, ולמעשה מעל חצי מהלקוחות שנשארו בעסק, נשארו בגלל ניחוח שרצה להם להמשיך להסתובב בחנות. כתוצאה מכך, שהייה רבה בעסק יכולה להוביל לעוד מכירות. 
  • תדמית – יש לכם מוצר מעולה, אנחנו בטוחים בזה. אבל לצערנו לא קונים היום לפי מוצרים בלבד, אלא לפי התדמית שלכם. שיפור תדמית המותג שלכם יכולה להתבסס על ריח שלמעשה תורם לזיכרון. ברגע בו אתם יוצרים חוויה חיובית בעזרת הפצת ריח, אתם גם גורמים ללקוח לזכור אתכם והם ירצו לחזור שוב ושוב.

האם שיווק חושי באמת עובד?

נוכחנו לראות לא מעט מחקרים שמעידים כי שיווק חושי עובד. המקומות שנבדקו הן מסעדות, בתי קפה בחו"ל כמו סטארבקס ומקומות קמעונאיים. שיווק חושי עובד בעיקר בגלל שהוא יוצר הזדהות עם המותג מעבר לכל היתרונות שציינו עד כה. ברגע בו אתם קושרים ריח לעסק שלכם, לפיו הם יזכרו אותו. לכן גם חשוב לשמור על נישה קבועה ומתאימה לעסק שלכם ולא בכל פעם לשנות את הנינוח. 

 

כמה עולים מפיצי ריח חשמליים לעסקים?

המחיר של מפיצי ריח חשמליים לעסקים נמדדים גם בהתאם לעיצוב שלהם, אך המשפיע העיקרי הוא יחס פיזור האוויר. בכל מפרט טכני ניתן למצוא את יכולת פיזור האוויר לפי יחס של מ"ר. עם זאת, לא מדובר על מדע מדויק וחשוב להבין את תנאי המקום כדי לבחור את הדגם המדויק.

המחירים נעים בין 20 ש"ח ועד 1,500 ש"ח כאשר המחיר הנמוך מתייחס למפיצי ריח של עד 5 מ"ר ואילו מפיצי ריח בשווי של החל מ-1,500 ש"ח יתפרסו על שטח רחב יותר, אפילו 600 מ"ר. יש לקחת בחשבון עלויות נוספות של יחידות מילוי, הוצאות חשמל וכן הלאה. כדי לחסוך בהוצאות חשמל נמליץ לכם להשתמש ולבחור במפיץ ריח עם טיימר ומפיצי ריח שאתם יכולים לתזמן. עלות יחידות מילוי נעות בין 20 ש"ח ועד 300 ש"ח בהתאם לגודל יחידת המילוי (עד ליטר אחד). לפני שאתם בוחרים מפיצי ריח חשמליים לעסקים שקלו את כל הפרמטרים שציינו, בחרו ניחוח שיכול להתאפיין עם המותג שלכם והתאימו את עוצמת הפיזור בחלל ביחס לגודל החדר. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: