מפיצי ריח לעסקים

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח לעסקיםבמהלך השנים האחרונות שיווק חושי הפך לכלי שיווקי יעיל עבור עסקים קטנים וגדולים. שיווק חושי מתבסס על התחושה של המקום, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת ריחות. שיווק חושי הוא כלי רב עוצמה שמטרתו לפנות לפחות לאחד מחמשת החושים כדי לעורר תגובה חיובית מצד הלקוח. מבעד לכך, שיווק חושי הוא כלי שימושי לעובדי החברה בכדי להעניק תחושה חמימה. מפיצי ריח לעסקים עובדים על אחד מחמשת החושים ונחשבים לכלי מעולה לשיווק חושי. 

 

מהם מפיצי ריח לעסקים?

במשך שנים רבות התעסקו מותגים רבים בעולם בעיצוב המוצר, שיווק המוצר ושדרוגו. עם זאת, המוצר שלכם הוא רק חלק מהמכירות ואילו התחושה שאליה נכנס הלקוח מהווה כמחצית מהבחירה שלו האם לרכוש את המוצר או לא. בעוד שטעם, שמע, מגע ותחושה מותירים רושם מעולה על הלקוח, חוש הריח הוא זה שתפס תאוצה לאחרונה ובכך כל החברות נמצאות במאמץ כדי למשוך לקוח גם באמצעות חוש הריח. 

מפיץ ריח הינו מפיץ ריח חשמלי או מפיץ ריח שאינו חשמלי. מפיץ הריח החשמלי הוא מכשיר חכם אשר מפיץ כמות קבועה של ניחוח לחלל החדר בפרקי זמן קבועים בהתאם לבחירת המשתמש. מפיצי הריח החשמליים עובדים על סוללות או טעינה באמצעות כבל USB. ניתן לשנות את הריח בהתאם לבחירה שלכם על ידי פתיחת גוף המכשיר והתאמת ספריי ריח ייעודי.

דגשים לבחירת מפיצי ריח לעסקים:

  • שטח – בחירת מפיצי ריח לעסקים תלויה בגודל השטח הרצוי. עסקים מציבים מפיצי ריח בלובי, במשרדים, בשירותים וגם במסדרונות. לכן, כדי לבחור את מפיץ הריח המתאים עליכם לקחת בחשבון מהו הגודל הכולל של החדר (שטח, לא היקף). במפרט של מפיץ הריח תוכלו למצוא התאמה של גודל החלל למפיץ הריח. בדרך כלל בחדרים גדולים נרצה לבחור מפיצי ריח עם משאבה כפולה או מפיצי ריח עוצמתיים. 
  • השפעה חיצונית – יש שני דגשים חשובים המשפיעים על איכות הפעולה של מפיץ הריח: מיקום ההתקנה, ואוורור מקומי. איפה אתם מתכוונים למקם את מפיץ הריח? מפיצי ריח לחללים גדולים יהיו גדולים גם הם. לכן, במקרה בו אין לכם שטח פנוי להתקנה, תוכלו לבחור להתקין שני מפיצי ריח בינוניים באזורים שונים בחלל. לרוב בעיית המיקום קיימת רק עבור מפיצי ריח גדולים. דבר שני, האם יש פתחי אוורור במקום? סביר להניח שבעסקים וחנויות יהיו פתחי אוורור, דאגו להתקין את מפיץ הריח במקום מרוחק.

 

שלוש סיבות להתקנת מפיצי ריח לעסקים

  1. ריכוז – מפיצי ריח מסייעים למיקום וריכוז במהלך זמן העבודה. הוכח כי ריחות נעימים במהלך מפגש עסקי הופך את המפגש ליותר אפקטיבי. מפיצי הריח מצוידים בשמנים אתריים שיכולים לשפר את המיקום כמו: מפיץ ריח בניחוח רוזמרין, לימון, מנטה, נענע ועוד.
  2. לחץ – מפיצי ריח מסייעים להפחתת תחושת לחץ וחרדה. ריחות ארומטיים מסייעים כדי להקל על תסמיני חרדה ומסייעים לוויסות מצב הרוח. לדוגמה, ריח לבנדר הוא ניחוח שפועל נגד הורמונים שיוצרים חרדה. ניחוח ברגמוט מסייע להפחתת רמת הקורטיזול שהוא הורמון הסטרס בגוף.
  3. טיהור אוויר – פיזור הריח בעל יתרון נוסף. מפיצי ריח עם שמנים אתריים מסייעים להיפטר מחיידקים. עבור טיהור אוויר יש מכשירים ייעודים, חשוב לציין זאת ולכן מפיצי הריח לא עושים את העבודה באופן מוחלט. אבל בזכות שמנים אתריים בהם מצוידים מפיצי הריח כן חל שיפור משמעותי בטהרת האוויר בחלל החדר.

איך להשתמש במפיצי ריח לעסקים?

לפני שאתם מתקינים מפיצי ריח לעסקים יש מספר טיפים שכדאי שתכירו לפני שאתם מתחילים. דבר ראשון, המיקום חייב להתאים לחלל. מבעבר לך, בחרו את סוג השמנים האתריים בהם תרצו להשתמש, קיים מגוון רחב של שמנים אתריים ולכל אחד סגולות ייחודיות, החל מהפחתת סטרס ועד להרחקת מזיקים (שמן ציטרונלה). העלות של מפיצי ריח לעסקים היא קריטית, המחירים יכולים לנוע בטווח של 50 ש"ח עבור מפיץ ריח פשוט ועד 1,00 ש"ח ויותר. בחרו את סוג מפיץ הריח, קיים מגוון סוגים כמו: מפזר חשמלי, מפיץ חום אולטרסוני שעובד על גלי קוליים ומפזר שעובד על חום. 

צרו תערובות מותאמות אישית. זהו למעשה היתרון הגדול של מפיצי ריח לעסקים, תוכלו להתאים את הריח לצרכים שלכם, בין אם אתם רוצים ליצור תערובת אנטיבקטריאלית ובין אם מעוניינים ליצור ארומה המתאימה לפעילות גופנית (בחדרי כושר לדוגמא). אם כבר בחדרי כושר עסקינן, יש לייחס חשיבות לסוג העסק שאתם גם מבחינת הפצת ריח טבעי. בחדרי כושר עקב מאמץ של המתאמנים יש סבירות גבוהה לריחות פחות נעימים, לכן נרצה להצטייד במפיץ ריח בגודל מתאים. 

קראו עוד: איך לבחור מפיץ ריח חשמלי?

כמה עולים מפיצי ריח לעסקים?

המחיר של מפיצי ריח לעסקים משתנה בהתאם לגודל החלל הרצוי. בעת הרכישה כמעט בכל המקרים המוצר כולל גם מספר יחידות מילוי. במפרט טכני תוכלו לראות מהו הגודל המתאים לכל מפיץ ריח. המלצה שלנו, אם מפיץ הריח מתאים לחלל 300 מ"ר וזהו הגודל המדויק לכם, שקלו אפילו לרכוש מפיץ ריח מותאם ל-400 מ"ר. זאת מכיוון שיש עוד פרמטרים משתנים כמו ריח טבעי במקום (חזק או חלש), פתחי אוורור, קיץ לעומת חורף ועוד. כאשר אתם רוכשים את המוצר שימו לב מהי תכולת נוזל מילוי, לרוב המילוי יהיה 100 מ"ל עד 800 מ"ל. במפרט הטכני יצוין גם גודל המכשיר עצמו כדי שלפני הרכישה תוכלו לוודא שהוא מתאים לכם. 

 

גודל חלל מתאים מחיר
עד 50 מ"ר 150-300 ש"ח
עד 100 מ"ר 250-500 ש"ח
עד 250 מ"ר 550-900 ש"ח
עד 400 מ"ר 650-1,000 ש"ח
עד 600 מ"ר 850-1,200 ש"ח

 

מפיץ ריח לעסקים לרוב יהיה מפיץ ריח חשמלי. יש לנו אפשרות לבחור בין מפיצי ריח חשמליים לבין מפיצי ריח שאינם עובדים על חשמל. היתרון של מפיצי ריח חשמליים הוא פיזור שווה בחלל החדר ואפשרות בכל פעם לעצור את הפעולה ובכך לחסוך בנוזל מילוי, הוצאות חשמל וכן הלאה. לפניכם כל היתרונות של מפיץ ריח לעסקים.

 

האם מפיץ ריח לעסקים הוא קריטי?

אתם לא חייבים לרכוש מפיץ ריח לעסקים, אבל הוא בהחלט מסייע לעסקים בכמה היבטים:

  • מיתוג – שיווק חושי הוא אחד הכלים החשובים ביותר למיתוג. כדי להבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים אתם חייב ליצור בידול. הבידול יכול להיות ויזואלי, מוצרים שונים מהמתחרים וריח שונה שגורם להזדהות של הלקוח. שיווק חושי עובד על מספר חושים וככל שנבדיל יותר את העסק שלנו מאחרים – כך ניצור מותג. למעשה, רוב העסקים הגדולים כיום משתמשים במפיצי ריח ועובדים על כמה שיותר חושים מתוך החמישה.
  • יעילות עבודה – נשים בצד רגע את כל העניין של עבודה מול לקוחות. כאשר עובדי החברה מגיעים לעסק עם ריח טוב, אוטומטית העבודה שלהם תהיה יעילה יותר והם יותר יתמסרו למקום העבודה – זה כפוף כמובן לתנאי עבודה הולמים. הסוד הוא לבחור ריחות ארומטיים מתאימים לעסק ולמה שאתם רוצים לשדר כלפי העובד.
  • בריאות – מפיצי ריח ידועים גם בתור הסגולות שלהם ליעילות עבודה, אך גם מזוהים עם סגולות רפואיות שונות. בדרך כלל שמנים אתריים הם אלו שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, שמנים אתריים מורכבים מהצומח ובעלי סגולות בריאותיות לשיפור בדרכי הנשימה, מיגור חיידקים ומזהמים שונים.

 

כמה עולה מפיץ ריח לעסקים?

המחיר של מפיץ ריח נקבע על פי גודלו ובהתאם לאם הוא חשמלי או ידני. מפיץ ריח חשמלי לרוב יעניק לנו את התחזוקה הנמוכה ביותר ויהיה יותר זול לטווח הארוך מאשר מפיצי ריח ידניים. מפיץ ריח לעסקים נדרש להתאים את עצמו לגודל החדר – מה שלא בהכרח קורה במפיצי ריח ידניים. ריכזנו לפניכם טבלת מחירים של מפיץ ריח לעסקים:

 

מחירון מפיץ ריח חשמלי:

יחס הפצת ריחות לפי מ"ר עד 30 מ"ר עד 50 מ"ר עד 100 מ"ר עד 300 מ"ר עד 600 מ"ר
מחיר החל מ-80 ש"ח 150-220 ש"ח 250-550 ש"ח 550-900 ש"ח 900-1,600 ש"ח

 

מחירון מפיץ ריח ידני:

סוג מפיץ ריח ידני תרכובות בהתאמה מפיץ ריח עד 100 מ"ל מפיץ ריח עד 250 מ"ל מפיץ ריח עד 500 מ"ל
מחיר החל מ-120 ש"ח 80-120 ש"ח 120-250 ש"ח החל מ-450 ש"ח

 

מחירון יחידות מילוי:

גודל יחידת מילוי 100 מ"ל 500 מ"ל 1,000 מ"ל
מחיר 60-120 ש"ח 150-250 ש"ח 300-450 ש"ח

 

מהם היתרונות של מפיץ ריח לעסקים?

  1. בריאות – מפיץ ריח לעסקים פועל בכמה היבטים בריאותיים, הוא מעולה עבור אסמטיים, הוא פועל באמצעות טיהור אוויר ומיגור חיידקים. עם זאת, יש לדעת איך להתנהל עם מפיץ הריח ולדאוג לאוורר את החדר מדי פעם. אין צורך להפעיל את מפיץ הריח לאורך כל שעות היום, במיוחד בחללים סגורים.
  2. מיקוד – הסוד נמצא בבחירת השמנים האתריים או הניחוחות השונים שאתם בוחרים. אנו ממליצים לבחור ריחות מן הצומח כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. אנחנו רוצים לשמור על מיקוד במהלך השהות בעסק כדי שנוכל לייעל את הזמן כראוי.
  3. בידול – היתרון בבידול הוא שאתם הופכים את העסק שלכם למותג. היום יש מותגים מעטים שאנחנו מזהים לפי לוגו, לפי ריח, ולפי עיצוב. עלינו לפעול במספר זירות כדי להפוך עסק למותג וכמובן שזה לא קורה בין-יום. עליכם לבחור ריח ארומטי המתייחס לנישה שלכם, הבחירה צריכה להיות מדויקת ועם ההתמדה הנכונה אנשים יוכלו לזהות או להיזכר בעסק שלכם לפי הריח.

 

מהם החסרונות של מפיץ ריח לעסקים?

  1. תחזוקה – מפיצי ריח ידניים או חשמליים דורשים תחזוקה. התחזוקה היא בעיקר במילוי התכולה בכל פעם שהיא נגמרת. כאשר מדובר על מפיץ ריח חשמלי נורית החיווי תאותת לנו כשיש צורך בהחלפה, ואילו במפיצי הריח הידניים נוכל לראות את גמר המלאי כיוון שהבקבוק שקוף. 
  2. הוצאות – מפיצי ריח חשמליים או ידניים הם עדיין הוצאה נוספת לעסק, אמנם הוצאה מינורית אבל יש לקחת את ההוצאה בחשבון בהתאם להכנסות והוצאות העסק. ההוצאה היא יכולה להיכנס לקטגוריה של הוצאות שיווק או הוצאות לטובת שיפור מקום העבודה. ההוצאות אינן נעות בטווחים גבוהים עם תחזוקה נכונה. 

 

איך בוחרים מפיץ ריח לעסקים?

התאימו את מפיץ הריח ביחס לגודל החדר. לכל מפיץ ריח יש את האזור אותו הוא יוכל למלא. עלינו לחשב את גודל החדר לפי מ"ר על ידי הכפלה של רוחב החדר באורך החדר. מומלץ לבחור מעט מעל הגודל שיוצא כדי להבטיח תוצאות מניבות. כמו כן, נרצה לבחור בין מפיצי ריח חשמליים לידניים, לרוב מפיצים ידניים יתאימו יותר לחללים קטנים כמו שירותים או מקום ללא נקודת חשמל (יש מפיצי ריח נטענים גם כן). 

מקמו את מפיץ הריח באזור שאינו סמוך לפתחי החדר כדי שבאמת תוכלו להנות מכל הסגולות של טיהור האוויר. שימו לב שאין חפצים שחוסמים את הפצת הריחות כמו ארונות, כיסאות או כל גורם אחר. ניתן לתלות את מפיץ הריח לקיר, ניתן להניח אותו על משטח ישר או לחבר ישירות לחשמל כאשר מדובר על מפיץ ריח קומפקטי. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: