מפיצי ריח יוקרתיים

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח יוקרתייםמפיצי ריח יוקרתיים הם מפיצי ריח שאינם מתכלים. כיום יש סוגים שונים של מפיצי ריח, מפיצי ריח סטנדרטיים ומפיצי ריח חשמליים. מפיצי ריח חשמליים עובדים על טעינה, סוללות או חיבור ישירות לנקודת חשמל/רשת החשמל. המחירים הם בהתאם, אך גם התוצאה הסופית. אז איך עובדים מפיצי ריח יוקרתיים? האם אתם צריכים אותם? ומהם כל השיקולים שיש לקחת בחשבון?

 

מהם מפיצי ריח יוקרתיים?

מפיצי ריח יוקרתיים יהיו לרוב מפיצי ריח חשמליים. לכל מפיץ ריח יש תא מילוי ייעודי אליו תוכלו בכל פעם להוסיף שמנים ארומטיים שונים בהתאם לבחירה שלכם. מפיצי הריח לרוב נתלים על הקיר, גודלם נע בטווח של עד 30 ס"מ רוחב ואורך. ככל שמפיץ הריח גדול יותר כך גם שטח הכיסוי שלו. חשוב להדגיש, ברוב המוצרים היוקרתיים תקבלו גם מספר יחידות מילוי, אך ברגע שהאספקה נגמרת תצטרכו לחדש את המלאי בכל פעם. יחידות המילוי מגיעות במגוון גדלים הנקבעים לפי מ"ל. מפיץ ריח קטן המכסה שטח של 5 מ"ר עד 30 מ"ר לדוגמא יהיה עם תכולה של עד 50 מ"ל. מפיצי ריח יוקרתיים נמצאים במקומות רבים וסביר להניח שלא שמתם לב אליהם בכלל, כמו בבתי מלון, לובי, בניינים, מעליות, בתי עסקים, מסעדות ומשרדים. 

איך בוחרים מפיצי ריח מתאימים?

יש שתי דרכים עיקריות להתאמת מפיץ הריח למקום בו אתם נמצאים:

  1. נישה – במה אתם מתעסקים? מהי הנישה של העסק שלכם. כדי לבחור נכון מפיצי ריח תצטרכו לחשוב מצד הלקוח – מה הוא רוצה. במסעדות רבות יש מפיצי ריח שיגרמו לכם לרצות להיכנס למסעדה ואפילו יעוררו את תחושת הרעב. במשרדים יוקרתיים תמצאו מפיצי ריח עם ארומה שתגרום לכם לתחושת שלווה ומיקוד. לכן, התאימו את מפיץ הריח וליתר דיוק את תכולת מפיץ הריח בהתאם לעסק שלכם.
  2. שטח – שני דגשים בנוגע לשטח: מיקום מפיץ הריח וגודל מפיץ הריח. מיקום מפיץ הריח הוא חשוב גם כדי לשמור על הקו העיצובי וגם מבחינת השטח שהוא תופס. אם מדובר על חלל גדול ייתכן ותצטרכו לבחור במפיץ ריח גדול יחסית. כמו כן, אתם רוצים לוודא איפה בדיוק אתם ממקמים את מפיץ הריח ביחס לפתחי אוורור. אם תצמידו את מפיץ הריח לחלונות פתוחים ההשפעה לא תהיה ניכרת. גודל מפיץ הריח הוא פשוט – ככל ששטח החלל שלכם גדול יותר כך תצטרכו מפיץ ריח בגודל מתאים. אל דאגה, בכל מפיץ ריח יוקרתי תמצאו במפרט את כיסוי גודל השטח. טיפ מאיתנו, תמיד רצוי לקחת אקסטרה, במיוחד כשמדובר על אזורים עם השפעת ריח סביבתית (חדרי כושר, מסעדות וכו').

 

מפיצי ריח יוקרתיים – התקנה ותחזוקה

מפיצי ריח יוקרתיים כפי שציינו מותקנים במספר מקומות, החל ממדף בחלל החדר ועד כניסה לפתחי אוורור. אם תרצו להתקין את מפיץ הריח על הקיר תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי באמצעות קידוח בהתאם לתשתיות. התחזוקה של המכשיר כוללת החלפה של יחידות המילוי בעת הצורך. במפיצי ריח יוקרתיים יש נורית חיווי שתצביע לכם כאשר הנוזל עומד להיגמר. הפעלת מפיצי הריח נעשית באמצעות לחיצה על כפתור, ובמפיצי ריח מתקדמים גם באמצעות אפליקציה ייעודית. כמו כן, יש ברוב מפיצי הריח היוקרתיים טיימר, כך תוכלו לכוון את זמן הפעולה הרצוי ולא לעשות זאת באופן ידני בתחילת ובסוף כל יום. 

 

מפיצי ריח אוטומטיים לעומת ידניים

מפיצי ריח אוטומטיים הם מפיצי ריח חשמליים. אלו הם הבחירה הפופולרית בקרב הציבור הפרטי ובתי עסקים מכיוון שהרבה יותר נוח לתפעל אותם. כמו כן, יש להם חיבור לרשת החשמל ובכך אין לכם תעסוקה וכאשר מדובר על מפיצי ריח קטנים, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לחבר אותם לשקע החשמל. מפיצי ריח ידניים הם למעשה מפיצי ריח עם שמן ארומטי אותו יש להחליף בכל פעם שנגמר. הם נחשבים למפיצים די סטנדרטיים ומתאימים לחללים מינוריים. 

מפיצי ריח יוקרתיים – מחיר

טווח המחירים אותו נציין הם בהתאם לגודל מפיץ הריח, סוג הפעלה ומותג:

 

סוג מפיץ ריח שטח כיסוי מחיר
מפיץ ריח חשמלי עד 50 מ"ר 150-350 ש"ח
מפיץ ריח חשמלי עד 100 מ"ר 350-550 ש"ח
מפיץ ריח חשמלי  עד 300 מ"ר 600-1,200 ש"ח
מפיץ ריח חשמלי עד 600 מ"ר 950 – 1,400 ש"ח
מפיץ ריח ידני 80-400 ש"ח

 

מהם היתרונות של מפיצי ריח יוקרתיים?

  • תחושה – כשאתם נכנסים למקום יוקרתי אתם לא צריכים לראות את זה בלבד, אלא גם להריח את זה. למה? כיוון יש כלי שיווקי שנראה שיווק חושי – שיווק חושי עובד על לפחות שניים מתוך חמשת החושים. כשאנחנו רוצים לשדר יוקרה כמו לדוגמא בתצוגת רכבים, אנו נרצה לעבוד על לפחות שני חושים. 
  • סביבת עבודה – לא כל מקום יוקרתי הוא מקום "עסקי", למרות שריח הוא פרמטר שמשפיע על שיווק מפה לאוזן. סביבה העבודה יכולה להיות משרדי הייטק, לובי במלון ועוד. סביבת עבודה גורמת לתחושת שלווה פנימית והרמת מצב הרוח. נוכל לראות שבבנייני יוקרה לדוגמא תמיד משתמשים במפיץ ריח גם בלובי, גם במסדרונות וגם במעלית עצמה. 

 

מפיצי ריח יוקרתיים לבית

מפיצי ריח יוקרתיים לבית הם פחות נפוצים, אך גם קיימים. מפיצי ריח לבית בדרך כלל יהיו ידניים כשמדובר על שירותים או מקום אחר. כיום אנו רואים יותר ויותר אנשים במגזר הפרטי שבוחרים להתקין מפיץ ריח יוקרתי בכניסה לבית, בסלון ובחדרי השינה. ההשפעה של מפיצי הריח היא חיובית ומעודדת מיקוד, עשיה, שלווה ולמעשה פועלת על הרגש בהתאם לסוג הארומה שבחרתם.

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: