מפיצי ריח למשרדים

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיצי ריח למשרדיםפורטל mycleanair הוא אתר אינטרנט המאפשר למשתמשים למצוא ספקים ולהשוות מחירים לסוגים שונים של מפיצי ארומתרפיה, מפיצי ריח למשרדים, מפיצי ריחות חשמליים לבניינים, למעליות, ללובי ועוד. רגע לפני שתזמינו את המכשירים, הנה מידע שכדאי לדעת.

מפיצי ריח למשרדים הם מכשירים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור את האווירה המושלמת עבור משרדים מכל סוג. מכיוון שישנם סוגי חללי רבים שמצריכים בישום או אפילו טיהור אוויר, חשוב לבחור את המכשיר הנכון לצרכים שלכם ולסוג החלל שלכם. פורטל mycleanair מזמין אתכם לקבל את כל המידע הנדרש לכם לפני רכישת מפיצי ריח של משרדים, נתחיל עם ההשפעה שלהם על העובדים במשרד.

מה ההשפעה של מפיץ ריח על העובדים, אם בכלל?

ישנם לא מעט מחקרים בעידן החדש אשר עוסקים בתחום של ארומתרפיה (ריפוי בעזרת ניחוחות ושילוב המתודה עם שיטות טיפול אחרות). מחקרים אלו מצאו כי מפיצי ריח יכולים להשפיע לטובה על אנשים באופן כללי, אם בעזרת הקניית תחושת רוגע, שלווה או אפילו נמרצות. כפועל יוצא מזה, בהחלט אפשר להגיד שלמפיץ הריח יש השפעה מרגיעה על אנשים בעבודה, מה שעוזר להם להתמקד ולהיות פרודוקטיביים יותר. 

במילים אחרות, רכישת מפיצי ריח למשרדים היא לא רק החלטה אסתטית שנועדה לשפר את הניחוח החלל המשרדי, אלא החלטה אסטרטגית-עסקית לכל דבר ועניין. המכשיר יכול לשמש לשימוש אישי במשרד ההנהלה או בסביבה המשרדית הכוללת, הכול בהתאם לסוג המכשיר שתרכשו. אז, בואו נדבר על סוגי מפיצי ריח למשרדים.

כמה מילים על ניחוחות משרדיים שמשפרים תפוקת עובדים 

לא פעם נטען כי ניחוחות נעימים משפיעים על התנהגות האדם ועל מצב הרוח שלו, ועל כך למעשה מבוססת שיטת הטיפול הנקראת ארומתרפיה. במחקרים עולמיים שבוצעו, חוקרים גילו שאנשים שעובדים במשרד עם ריחות נעימים דיווחו על פרודוקטיביות, יצירתיות ושיתוף פעולה מוגברים בהשוואה לעובדים שעבדו במשרדים ללא ניחוחות מיוחדים כאלו או אחרים.

ריח הלבנדר, למשל, יכול להפחית את תחושות הלחץ והחרדה תוך שיפור הריכוז והמיקוד. זאת, בעוד כי ריח הווניל מאפשר לאנשים להנות מתחושת שלווה ורוגע. עם זאת, ישנם כמה סוגים של ניחוחות שנועדו במיוחד להגביר את הפרודוקטיביות כגון לבנדר, לימון ונענע. אלו ניחוחות שנחשבים ממריצים. ההמלצה היא לשלב בין הריחות השונים, כאשר בכל חלק של המשרד ניתן להשתמש בניחוחות מסוג קצת אחר. 

סוגי מפיצי ריח למשרדים – מה מומלץ ומה פחות?

ישנם סוגים רבים ושונים של מפיצי ריח למשרדים, כאשר הבחירה בדרך כלל צריכה ליפול בהתאם לגודל החלל שלכם. בין אם החלל קטן או גדול יותר, תצטרכו מפיץ ריח מספיק חזק כדי לכסות את כל השטח. מעבר לכך, חשוב לדעת שישנם 2 סוגים עיקריים של מפיצים: מפיצים מבוססי סוללות ומפיצים חשמליים. 

המפיצים החשמליים מציעים הרבה יותר יתרונות מאשר המכשירים שפועלים על סוללות, אבל אלו יהיו יקרים יותר. אבל, יחד עם העובדה שהמפיצים החשמליים יקרים יותר, הם עשויים להיות יותר חסכוניים בטווח הארוך. זאת, משום שישנם מכשירים חשמליים אשר מאפשרים הגדרת מצבי חיסכון של המכשיר. למשל, המכשיר ייכבה כאשר המשרד ייסגר בערב. 

מפיץ ריח או מטהר אוויר? גם וגם? 

לא פעם נאמר כי מפיצי ריח יכולים להפחית מתח ולהגביר את הפרודוקטיביות במקום העבודה. זה כנראה בגלל שאנשים שעובדים במשרדים עם מפיץ ריח נוטים להיות פרודוקטיביים יותר ופחות לחוצים מאלה שעובדים בסביבה משרדית חנוקה או חלילה מעופשת אפילו. ומכאן, זה מוביל אותנו לדבר על מטהרי אוויר שניתנים לרכישה בצמוד למפיצי הריח. מטהרי אוויר משמשים עבור הוצאת מזהמים מהאוויר, כאשר הטכנולוגיה מאחורי מכונות אלו התקדמה משמעותית בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא אותם בבתים ובכל סוגי בתי העסק.

אם אתם מתלבטים בין מפיץ ריח למשרד לבין מטהר אוויר, חשוב לדעת שאין שום קשר בין שני המכשירים האלו. כל אחד מהמכשירים הינו בעל תפקיד שונה, כאשר מטהר אוויר יוזם פעולה אקטיבית קבועה לטיהור האוויר מחיידקים, בעוד כי מפיץ ריח משרדי מבשם את האוויר בלבד. אם המשרד ממוקם בלב עיר גדולה כמו תל אביב, ירושלים או חיפה, ההמלצה תהיה לרכוש את 2 המכשירים האלו. 

איפה מומלץ לרכוש מפיצי ריח למשרדים?

ישנן סיבות רבות לכך שמומלץ לרכוש מפיצי ריח למשרדים, אבל יש רק כמה סיבות בודדות ומאוד חשובות לכך שאת הרכישה שלכם יהיה מומלץ לבצע דרך פורטל mycleanair. למשל, פורטל mycleanair מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מפיצי ריח למשרדים, בין ספקים שונים ומשווקים, לאתר את הספקים המובילים באוזר המשרד שלכם ועוד. 

עם פורטל mycleanair ניתן לחסוך כסף על הזמנת מפיצי ריח למשרדים מכל הסוגים, מפיצי ריח לבניינים, מפיצי ריח חשמליים למעליות ועוד. כל שצריך לעשות הוא להשאיר פנייה באתר mycleanair, ולקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר ישירות אליכם. השוו בין מספר הצעות ממשווקים שונים של מכשירי מפיץ ריח למשרד, תבינו את ההבדלים בין המותגים והמכשירים השונים וקבלו החלטה מושכלת. 

במה עוד פורטל mycleanair מסייע לכם?

פורטל mycleanair מסייע לכם לא רק במציאת המחירים הכי טובים עבור מפיצי ריח למשרדים, אלא גם מאתר עבורכם את הספקים המובילים ביותר באזור המשרד שלכם. באופן כללי, כאשר רוכשים מוצר מכל סוג, חשוב לוודא שאתם מקבלים שירות ממשווק או ספק שיכול לעבוד בצורה יעילה וזריזה ככל הניתן. 

כאשר אתם מקרבים את המרחק בגאוגרפי ביניכם לבין הספק, קל יותר לקבל שירות במקרה הצורך בצורה מהירה ויעילה. השאירו פנייה בפורטל mycleanair וספרו לנו היכן המשרד ממוקם, אנו נדאג שתקבלו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר ממשווקים באזור המשרד שלכם. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: