טיהור אוויר לעסקים

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

טיהור אוויר לעסקיםמערכות טיהור אוויר לעסקים מסייעות להפחתת המזהמים בחלל החדר. סביר להניח שאנו לא שמים לב וכמובן ולא מודעים לכמות המזהמים סביבנו, אבל הם קיימים. המזהמים משפיעים עלינו בצורה איטית ומסוכנת בכל פעם שאנו מכניסים לגוף אוויר לא מסונן. כיום יותר ויותר אנשים מודעים לצורך הקיים שיש במערכות לטיהור אוויר. אם אתם לא יודעים מה זה ולמה המערכות כל כך חיוניות לנו, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

 

מהי מערכת לטיהור אוויר?

מערכת לטיהור אוויר מערכת עם תפקיד ברור, להשמיד חיידקים ונגיפים אחרים אליהם אנו חשופים. קיימות מערכות שבנוסף למערכת הטיהור עצמה, היא גם פולטת ריחות נעימים ולמעשה מונעת הפצה של ריחות פחות נעימים בתוך המבנה. 

איך פועלת מערכת טיהור אוויר לעסקים?

מטהרי אוויר הם מכשירים ניידים בעלי פילטר פנימי ומאוורר שתפקידו למשוך את המזהמים בחדר ספציפי. האוויר היוצא מהמטהר הוא אוויר מסונן. תהליך הסינון המתרחש מספר פעמים בשעה, וללא שום ספק משפר את איכות האוויר בתוך חלל החדר. חללים של עסקים נחשבים מזוהמים מכמה סיבות, האחת היא כמות האנשים שנכנסים ויוצאים לעסק, אוויר חיצוני שנכנס באזורים תעשייתיים ועוד מגוון גורמי זיהום אליהם אנו חשופים. המזהמים הם או מרכיבים אורגניים טבעיים, או תוצרים של פעילות בני האדם. כמו כן, יש מגוון פולטי זיהום אחרים אשר עלולים להוביל למחלות כמו חשיפה לעובש, ריקבון ודברים נוספים שאנו לא שמים לב אליהם ביום יום. 

 

היכן ממקמים את מערכת טיהור האוויר?

ניתן למקום מערכת טיהור אוויר לעסקים במספר מקומות, אך יש לשים לב למספר דגשים. הדגש הראשון הוא האם מדובר על חלל סגור או פתוח. מטהרי אוויר פועלים בצורה יעילה יותר בחדרים סגורים. מלבד לכך, יש לשים לב לכל אלמנט גדול כמו ריהוט שעלול לפגוע בזרימת האוויר ולכן לא נמקם את המערכת סמוך לאובייקטים כאלה. המערכת פועלת בצורה יעילה יותר בחלק מרכזי של החדר או לצד חלונות מכיוון ששם בדרך כלל חודר רוב הלכלוך והמזהמים. 

הכלל החשוב ביותר הוא למקם את המערכת בסמוך לאזור ממנו רוב המזהמים מגיעים. נסביר, אם אתם עובדים בעיר סואנת או צמודים לאזורי תעשייה או מקורות בנייה, נרצה למקם את מערכת טיהור האוויר במקום הסמוך ביותר לחלון, מכיוון שמשם רוב המזהמים מגיעים. נרצה גם לשים לב לא רק לגודל שטח החדר, אלא גם לנפח של החדר. לדוגמא, אם אתם גרים בקומה גבוהה אתם יותר חשופים למזהמים ולכן נרצה מטהר אוויר גדול יותר. ניתן למקם את המערכת בהתאם לסוגה, יש מערכות מובנות למזגנים, יש מערכות ניידות שאתם יכולים להניח אותן בכל מקום רלוונטי. 

 

מה גודל מטהר האוויר הנכון לכם?

כדי לבחור מטהר אוויר בגודל הנכון נרצה למדוד תחילה את שטח החדר הרלוונטי. הגורם החשוב ביותר הוא היכן אתם רוצים למקם אותו. האם מטהר האוויר מיועד לחדר בודד או לחלל שלם? לאחר שהגעתם להחלטה נפעל בדרכים הבאות: אם מדובר על חדר יחיד או משרד מבודד כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע מדידות של שני הקירות, אורך ורוחב ולהכפיל ביניהם. אם אתם רוצים מטהר אוויר בודד למספר חללים נרצה למדוד את האורך והרוחב של כל חלל ולחבר את הסכומים. לאחר שאתם יודעים את גודל החלל הרצוי הכל פשוט יותר. במפרט של כל מטהר אוויר מופיע דירוג מקסימלי של כיסוי השטח. הגודל הטוב ביותר הוא מטהר אוויר שעולה במקצת על השטח הרצוי. זאת אומרת, אם במפרט מצוין שמטהר האוויר מכסה עד 30 מ"ר, מטהר האוויר יתאים לחדרים הנעים בטווח של 20 מ"ר עד 25 מ"ר. ניתן גם לבחור במטהר בכיסוי שטח מדויק, אך תמיד עשויים להיות כשלים בחישוב השטח או אובייקטים המפריעים למטהר האוויר לבצע את העבודה. 

 

טיהור אוויר לעסקים – יתרונות

  1. נשימה – עסקים רבים בוחרים במערכת טיהור אוויר כדי לנשום יותר טוב. אוויר נקי מסייע לנו במניעת תחושת חנק, או ריחות לא נעימים המגיעים מבחוץ או מבפנים.
  2. מיקוד – אוויר נקי מסייע לכל עובדי החברה לעבוד בצורה ממוקדת יותר. המיקוד נעשה משתי סיבות, האחת היא מעבר של אוויר נקי ובריא, הדבר השני הוא שמטהרי אוויר גם מונעים ריחות לא נעימים ובדרך הזאת נוכל לחוש שלווה, רוגע ולהתמקד בעבודה.
  3. ריח – מערכת טיהור אוויר לעסקים יכולה להיות מבוססת גם על הפצת ריחות נעימים באמצעות שמנים אתריים. לשמנים אתריים יש סגולות רפואיות מוכחות, הריחות המופצים משפיעים באופן פסיכולוגי על עובדי החברה, הן מבחינת מיקוד והן מבחינת הפחתת לחצים.

מערכת טיהור אוויר לעסקים – מחיר

מה המחיר אותו נשלם עבור מערכת טיהור אוויר לעסקים? המחירים משתנים בטווח רחב, אבל כאשר מדובר על מערכות המיועדות לעסקים המחירים נעים החל מ-700 ש"ח עבור חללים בינוניים. המחיר משתנה גם בהתאם למותג, מערכות טיהור של חברת Xiaomi יהיו זולים יותר מאשר מטהרי אוויר של חברת Dyson לדוגמא. המחיר נקבע בהתאם לכיסוי גודל החלל ובהתאם לניידות של המוצר. המחיר עבור כיסוי שטח של עד 30 מ"ר יהיה בטווח הנמוך יותר, כיסוי שטח למעלה מ-30 מ"ר נעים בטווח יקר יותר, המחירים יכולים להגיע לכ-3,000 ש"ח עבור חללים גדולים. 

כמו כן,  סוג המסנן הוא גם פרמטר הקובע את המחיר. ישנם שלושה סוגי מסננים עיקריים: מסנן HEPA, מסנן פחם פעיל ומסנן חיישני זיהוי זיהום. לרוב מסנני חיישני זיהוי זיהום יהיו יקרים יותר בעוד מסני HEPA ופחם פעיל ינוע בטווח זהה. לכל אחד מהמסננים יתרונות וחסרונות, המסנן הפופולרי ביותר הוא מסנן HEPA שמסוגל לסנן מעל 98% מהחלקיקים שעוברים דרך המסנן.  

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: