מפיץ ריח ללובי בניין

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיץ ריח ללובי בנייןלובי, או מבואה, הוא חלל הכניסה לבניין. כל מי שמגיע לבניין יעבור בלובי ויקבל רושם על הבניין. בין אם מדובר בבניין מגורים או בבניין עסקים, הלובי צריך להיות מקום נעים ונקי. אחד הדברים שישפיעו על האווירה של הלובי יהיה הריח בו. פעמים רבות עלול להיות בלובי ריח לא נעים בגלל ריח שנכנס מבחוץ, בגלל חדר האשפה או בגלל אנשים שנכנסים לבניין עם ריח לא נעים. לכן, ניתן להתקין מפיץ ריח ללובי בניין ולהתמודד עם ריחות לא נעימים. על מפיץ ריח ללובי בניין נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה?

מפיץ ריח ללובי בניין הוא למעשה מתקן שמפזר ריח נעים בחלל בו הוא נמצא. קיימים מפיצי ריח רגילים ומפיצי ריח חשמליים שמבוססים על חיבור לחשמל או סוללות ומפזרים ריח באופן אוטומטי. את כמות ותדירות הפעמים בהם יפזר מפיץ הריח את הריח תוכלו לקבוע בהתאם לצרכים שלכם. 

קיימים מפיצי ריח מסוגים שונים, בגדלים שונים ובריחות שונים. אם אתם רוצים לבחור מפיץ ריח ללובי בניין יש לבחור אותו בהתאם לפרמטרים שונים. חשוב לקחת בחשבון שבחירה לא נכונה של מפיץ ריח עלולה להשפיע בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא שמפיץ הריח יהיה לא משמעותי עבור החלל ולא ירגישו בו כלל. האפשרות השנייה והפחות טובה היא שמפיץ הריח יהיה חזק מידי לגודל החלל ויגרום לדחיסת אוויר בצורה בולטת וחריפה. כך במקום לקבל חלל נעים עם אווירה נקיה ויוקרתית אתם תקבלו חלל עם אוויר דחוס ולא נעים, כמו שמקבלים בחדרי שירותים עם מרססי ריח חזקים. לכן, חשוב מאוד לבחור במפיץ ריח ללובי בניין שיתאים לגודל החלל ולפרמטרים נוספים, עליהם נרחיב בהמשך. 

למה צריך?

מפיץ ריח ללובי בניין הוא מתקן שמספק ריח טוב ללובי, החלל הראשון אליו מגיעים בכניסה לבניין. הלובי הוא הרושם הראשוני שאנשים מקבלים על הבניין. חשוב ליצור רושם ראשוני טוב במיוחד אם מדובר בבניין עסקים או בניין של בית מלון. בבתי מלון במיוחד, הלובי משמש פעמים רבות לפגישות ולכן חשוב שהלובי יספק אווירה נעימה ונקייה. הריח בלובי עלול להיפגע מסיבות שונות ולכן, על מנת לשמור על ריח נעים ולשמור על איכות החיים של השוהים בבניין מומלץ להתקין מפיץ ריח ללובי. כך הלובי של הבניין יישמר עם ריחות נעימים. 

 

סוגים שונים

כפי שציינו, קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח. כך תוכלו לבחור מפיצי ריח במידות שונות, מסוגים שונים, בריחות שונים, מפיצי ריח חשמליים או מפיצי ריח רגילים. בזכות הסוגים השונים תוכלו לבחור במפיץ ריח ללובי שעונה על הצרכים שלכם ושל המבנה. קודם כל יש לקחת בחשבון את הריח המועדף עליכם. קיימים מפיצי ריח במגוון ניחוחות כך שתוכלו לבחור במפיץ ריח עם ריח של פרחים או במפיץ ריח עם ריח של פירות. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל על מנת לבחור מפיץ ריח מתאים. ככל שהחלל גדול יותר כך יהיה צורך במפיץ ריח גדול יותר. 

בדרך כלל מפיץ ריח ללובי בבניין עסקים יהיה חזק יותר מאשר מפיץ ריח ללובי בבניין מגורים. עם זאת, לא מדובר במשהו קבוע ויכולים להיות בנייני מגורים שסובלים מריחות רעים וצריכים מפיצי ריח חזקים יותר מבניינים אחרים. שימו לב שניתן לבחור במפיץ ריח שגם מטהר את האוויר בחלל וגם מפיץ ריח נעים. ההמלצה היא לבחור מערכת אוטומטית וסיסטמתית שתבצע את מרבית העבודה בלי מאמץ מצידכם.

 

שטח המקום

הפרמטר הראשון שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור מפיץ ריח ללובי הוא שטח המקום. על מנת לחשב את שטח המקום יש למדוד מידות אורך, מידות רוחב ולהכפיל. מפיצי ריח הם מכשירים שמבוססים על שטח החלל ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מודדים את שטח החדר ולא את ההיקף שלו. קיימים מכשירים בגדלים שונים כך שתוכלו לבחור מפיצי ריח שמתאימים לחללים של 1,000 מ"ר או לחללים בגודל של 5 מ"ר, בהתאם לצרכים שלכם. בררו את שטח הלובי ובחרו מפיץ ריח בעל שטח הפצה מתאים. 

 

שטח פנים פנוי להתקנה

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת מפיץ ריח ללובי הוא שטח הפנים הפנוי עבור התקנת המתקן. לשם כך יש לבדוק מה גודל המכשיר והאם יש לכם מקום להתקין אותו על גבי הקיר. יש חללי לובי עם קירות עמוסים בתמונות, מראה גדולה, חלונות וכדומה ולכן חשוב לבדוק שיש מקום להתקנת מפיץ הריח על גבי אחד הקירות. יש לקחת בחשבון שככל שגודל החלל גדול יותר יש צורך במפיץ ריח גדול יותר ואז יש צורך במקום גדול יותר להתקנתו. 

יכולות האוורור בחלל

עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון בבחירת מפיץ ריח ללובי בניין הוא יכולות האוורור של החלל. האם יש בלובי חלונות? האם הדלת יכולה להישאר פתוחה? האם מדובר במערכת אוורור פנימית? כל אלה ישפיעו על ההתאמה של מפיץ הריח לחלל הלובי. 

 

עלות 

לבסוף, על מנת לבחור במפיץ ריח ללובי קחו בחשבון את העלות מול התועלת. אין מחיר חד משמעי למפיצי ריח מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו גודל מפיץ הריח, האם מדובר במפיץ חשמלי או לא ועוד. קיימים מפיצי ריח בעלויות נוחות שמאפשרים תחזוקה קלה. לכן, לפני שאתם בוחרים מפיץ ריח ללובי בניין בררו מה העלות מול התועלת, כמה הוא יעיל, מה התחזוקה הנדרשת ועוד. כך תוכלו למצוא מפיצי ריח יעילים במחירים נוחים. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: