מפיץ ריח לבית חשמלי

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיץ ריח לבית חשמלינסתכל על מפיץ ריח לבית חשמלי מזווית קצת שונה, נכון יש את כל היתרונות של ריח נעים בבית אבל מבעד לכך, יש גם השפעות פסיכולוגיות. מפיץ ריח חשמלי לבית מביא איתו אלמנטים שתורמים לבריאות הפיזית והנפשית, הוא הופך את חלל הבית שלכם למקום שלו יותר, מקום בו ניתן לנשום בקלות ולקבל ריחות רעננים. פיזור ריחות נעשה באמצעות שמניים אתריים שהם בעלי סגולות וכמובן יש להשתמש במינון הנדרש. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על מפיץ ריח לבית חשמלי.

 

איך מפיץ ריח לבית חשמלי עובד?

ישנם כמה סוגים של מפזרי ריחות לבית הפועלים על חשמל:

  1. מפזרי חום – מפזרי חום כוללים גופי חימום שנועדו כדי לחמם את השמן האתרי והמים, עקב ההתחממות נוצרת פעולה של אידוי עדין המתפזר ברחבי החדר.
  2. מפזרי אידוי – מפזרים אלו עובדים על זרימת אוויר באמצעות מאוורר שדוחף את האוויר דרך מסנן או כרית פילטר ספוגה בשמן כדי להגיע לכל אזור בבית.
  3. מפזרי אולטראסוניים – מפיצים אלו פועלים באמצעות גלים קוליים. השמנים מתפרקים לחלקיקים קטנים ומתמזגים עם המים לפני שהם מתפזרים לחלל החדר.
  4. מפזרי ערפול מפזרים אלו עובדים על לחץ גבוה, הם מתפזרים בתור ערפל דק ואינם משתמשים במים. בצורה הזאת אנו נקבל ריכוז גבוה של שמן אתרי. 

מפיץ ריח לבית חשמלי – מיקום

איפה רצוי למקם את מפיץ הריח? תחילה, כל מפיץ ריח מגיע עם הוראות מדויקות ולכן חשוב להפקיד לעבוד אחרי ההנחיות. אנו ממליצים למקם את מפזר הריח במקומות שאין חסימה למפזר הריח, לדוגמא ארונות או כל ריהוט אחר. תנו גישה ישירה למפזר הריח לעשות את העבודה שלו. מפיץ ריח חשמלי לבית עובד באמצעות כבל מאריך או חיבור ישיר לשקע החשמל – בהתאם לסוג החיבור נוכל גם להיות ממוקדים יותר ביחס למיקום.

אם מדובר על מפיץ ריח גדול, וודאו שהוא נמצא על משטח שטוח ומוצק, תוכלו למקם את מפיץ הריח על ריהוט כלשהו עם לפחות שני מטרים מהרצפה כדי שהלחות תתפזר באופן שוויוני לחדר. חשוב להדגיש, רצוי מדי פעם לאוורר את החדר ולאפשר זרימת אוויר מבחוץ כדי שלא נקבל הצטברות של לחות. 

 

האם מפיץ ריח חשמלי לבית מתאים לכם?

מפיצי ריח מתאימים למי שגר ליד אזור תעשייה, למי שיש בעלי חיים ולמי שסובל מחוש ריח חזק במיוחד. מפיצי הריח נועדו גם כדי לאפשר זרימת ריחות נעימים המשפרים את הריכוז, את החרדה ואת מצב הרוח ומעבר לכך, הם "מחפים" על ריחות לא נעימים שעשויים להצטבר בחלל הבית. יש לקחת בחשבון שכן נדרשת תחזוקה מינימלית בהחלפת השמנים בכל פעם שנגמר המלאי. עם רכישת המוצר תקבלו מספר יחידות, לכל מפיץ ריח חשמלי לבית יש נורית חיווי המעידה על גמר המלאי.

ניתן לרכוש יחידות מלאי בנפרד בריחות שונים כדי לגוון את הריחות. חלקנו אף מערבבים את השמנים האתריים ליצירת ארומה חדשה ונעימה – יש לא מעט המלצות באינטרנט בנוגע לחיבור שמנים אתריים ובחירת שמן אתרי ביחס למה שאתם צריכים (הפחתת חרדה, ריחות ספציפיים ועוד). 

 

מה בנוגע לעיצוב?

כאשר אנחנו מוסיפים כל פריט לבית אנו נרצה עדיין לשמור על הקו העיצובי שבנינו. לכן, יש היצע רחב של עיצובים השייכים למפיצי ריח וכל מה שנותר לעשות הוא לבחור. מפיצי הריח מגיעים בגדלים שונים, בעיצובים שונים, בצבעים שונים ולכן, ההתאמה מתאפשרת בכל מקרה נתון. תוכלו להיכנס לקטלוג כדי לבחור את מפיץ הריח שמתאים לכם.

 

מפיץ ריח לבית חשמלי – גודל

איך בוחרים את הגודל המתאים? הגודל משקף לנו את עוצמת פליטת הריחות של כל מפיץ ריח. מעבר לכך, בכל מפרט טכני נמצא את יחס פיזור האוויר של המפיץ לפי מ"ר. כדי למדוד את גודל החדר הרצוי כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכפיל את אורך החדר ברוחב החדר. לרוב גובה התקרה אינו קריטי, אבל התקרה שלכם גבוהה או נמוכה מהרגיל תרצו לבחור מפיץ ריח עם יחס נמוך יותר מהמומלץ. 

המלצה נוספת. אם גודל החדר שלכם הוא 15 מ"ר, אתם לאו דווקא צריכים לבחור מפיץ ריח עם יכולות פיזור של 15 מ"ר. מומלץ תמיד לבחור כמה מ"ר ספייר כי התנאים בהם מפיץ הריח נבדק הם תנאי מעבדה, ולכן למען הסר ספק נרצה לבחור למקרה הזה מפיץ ריח של בין 17-20 מ"ר. 

כמה עולה מפיץ ריח לבית חשמלי?

כפי שציינו, יש חשיבות גדולה לגודל המוצר. השמנים האתריים יהיו כלולים במחיר, אך בשביל לדעת כמה אנו עומדים לשלם יש לייחס את המותג, יחס פיזור בחלל והמקום ממנו אנו רוכשים. לפניכם טבלת מחירים ביחס לגדלי חללים:

 

גודל החלל לפי מ"ר מחיר
עד 5 מ"ר 30-120 ש"ח
עד 10 מ"ר 60-180 ש"ח
עד 15 מ"ר 80-220 ש"ח
עד 20 מ"ר 120-250 ש"ח
עד 30 מ"ר 150-300 ש"ח
עד 50 מ"ר 150-400 ש"ח

 

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שציינו לעיל. תחזוקת מפיץ הריח אינה גבוהה ולכן המחיר לא באמת מורגש. עלות יחידת שמן אתרי היא בהתאם לגודל של עד ליטר, לרוב המחיר לליטר יהיה החל מ-150 ש"ח. מוטב להדגיש, ליחידות ביתיות לרוב מקסימום מלאי הוא 250 מ"ל. כדי לבחור את המוצר הטוב ביותר בחרו בחברה אשר מתמחה בייצור וייבוא מפיצי ריח חשמליים לבית. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: