מפיץ ריח קטן

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיץ ריח קטןרוצים שלארון הבגדים שלכם יהיה ריח טוב? רוצים להיכנס לרכב ולקבל משב ריח מענן? לשם כך אתם צריכים מפיץ ריח קטן. המפיץ ריח הוא מפיץ ריח שמתאים במיוחד לחללים קטנים ומפזר בהם ריח טוב. על מפיץ ריח קטן נרחיב במאמר הבא. 

 

מה זה?

מפיץ ריח הוא מתקן שתפקידו לפזר ריח בחלל בו הוא נמצא. קיימים מפיצי ריח במגוון סוגים ובמגוון ריחות כך שתוכלו לבחור את מפיץ הריח המתאים לכם. מפיץ ריח קטן הוא למעשה מפיץ ריח שמתאים לשימוש בחלל קטן. ככל שהחלל קטן יותר כך יש צורך בשימוש במפיץ ריח קטן יותר, על מנת שלא יהפוך את האוויר לדחוס ולא נעים, כמו שקורה לעתים בחדרי שירותים. 

לכן, כאשר בוחרים מפיץ ריח חשוב מאוד להתאים אותו למרחב בו הוא מותקן. אם מדובר בחלל קטן כמו חדר ארונות, רכב, מעלית וכדומה, חשוב למצוא מפיץ ריח קטן ששטח ההפצה שלו מתאים לגודל החלל. במידה שלא תתאימו את מפיץ הריח לגודל החלל הוא עלול לא להשפיע על החלל כלל או להפוך את האוויר בחלל לדחוס בצורה בולטת וחריפה כך שהשהייה באותו חלל תהפוך ללא נעימה. 

כמו כן, ניתן לבחור במפיץ ריח קטן חשמלי שפועל על סוללות או מחובר לחשמל. מפיץ ריח חשמלי הוא מפיץ ריח שפועל באופן אוטומטי ומפזר את הריח ברחבי החדר בהתאם  לכמות הפעמים ולתדירות שתבחרו. כך ניתן להתאים את הפצת הריח לצרכי המבנה ולגודלו. 

סוגים שונים

כפי שציינו, קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח, כך שניתן לבחור בין מפיץ ריח גדול לבין מפיץ ריח קטן, בין מפיץ ריח רגיל למפיץ ריח חשמלי, בין מפיץ ריח בריח של פירות למפיץ ריח בריח של פרחים או תבלינים ועוד. חשוב לבחור במפיץ ריח שמתאים לצרכים שלכם ועונה על צרכי המבנה. התאימו את מפיץ הריח לגודלו של המבנה על מנת שישפיע על החלל מצד אחד ולא יהפוך את האוויר לדחוס מצד שני. על כך נרחיב בהמשך. 

 

כיצד נבחר?

כפי שציינו, קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח שונים. על מנת לבחור את מפיץ הריח המתאים ביותר לחלל בו יותקן יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • שטח החלל

הפרמטר הראשון שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור מפיץ ריח קטן או גדול הוא שטח החלל של המקום בו יותקן. ניתן להתקין מפיץ ריח בחדר גדול כמו חדר אוכל או חדר ישיבות או בחלל קטן כמו חדר ארונות, רכב וכדומה. לכן, על מנת לבחור בין מפיץ ריח קטן לגדול יש למדוד את שטח החלל. לשם כך יש למדוד מידות אורך, מידות רוחב ולהכפיל. חשוב מאוד לוודא שאתם מודדים את שטח החלל ולא את היקף החלל, מאחר שמפיצי ריח מתבססים על שטח החלל. לאחר שתמדדו את שטח החלל תוכלו להתאים לו את מפיץ הריח הנכון. חשוב מאוד לבחור במפיץ ריח בעל שטח הפצה שמתאים לשטח החלל. 

  • שטח פנים פנוי להתקנה

עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מפיץ ריח הוא שטח פנים פנוי להתקנת המכשיר. מפיצי ריח הם מכשירים שמותקנים על הקיר ולכן חשוב שיהיה מספיק מקום להתקנתם. בדרך כלל בחללים קטנים בהם יש צורך במפיץ ריח קטן לא תהיה את הבעיה הזו מאחר שלא יהיה צורך בשטח פנים גדול. אך למרות זאת, חשוב לוודא שיש מספיק מקום להתקנת מפיץ הריח. עיקר הבעיה באה לידי ביטוי בחדרים בהם הקירות עמוסים, כמו לדוגמא חדר ארונות. במצב כזה יהיה צורך לפנות מקום להתקנת מפיץ הריח.

  • יכולות האוורור בלובי

עוד פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת מפיץ ריח הוא יכולות האוורור בחלל בו יותקן. האם מדובר בחלל עם אוורור טבעי? האם ניתן לפתוח חלונות? או שיש מערכת אוורור פנימית? אוורור החלל הוא פרמטר חשוב מאוד שישפיע על מפיץ הריח ועל ההתפשטות של הריח בחלל, לכן יש לקחת זאת בחשבון. 

  • עלות 

הפרמטר האחרון שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור מפיץ ריח מתאים הוא עלות מול תועלת. לא חייב לבחור במפיץ הריח היקר ביותר אך חשוב לוודא מה התועלת של מפיץ הריח ביחס לעלות שלו. כאשר אתם באים לרכוש מפיץ ריח בררו כמה הוא יעיל, האם דרושה לו תחזוקה, אם כן מה התחזוקה הדרושה ועוד. קיימים מפיצי ריח שונים מסוגים שונים שישפיעו אחרת על החלל בו נמצאים. ההמלצה היא לבחור במערכת אוטומטית וסיסטמתית ככל הניתן שתספק לכם מענה מצוין תוך השקעת מינימום זמן ומאמץ מצידכם. 

למה צריך?

חוש הריח הוא אחד החושים שמשפיעים עלינו באופן בלתי מודע. כאשר נריח ריח רע התחושה שלנו תהיה רעה וכאשר נריח ריח טוב התחושה תהיה טובה. כמובן שיש לכך השפעות נוספות אך מחקרים הוכיחו שאנשים רבים יעדיפו אנשים ומקומות עם ריחות טובים. לדוגמא, מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ומריחים ריח של בישולים מדהימים יוצא מאחד הבתים? או שאתם מחבקים מישהו ומריחים ריח מדהים שגורם לכם להרגיש חיבור לאותו אדם? כאשר אנחנו מריחים ריחות טובים אנחנו מרגישים חיבור למקום מסוים ולאדם מסוים. לכן, מפיץ ריח קטן, גדול, רגיל או מפיץ ריח חשמלי יכולים לשפר את הריח במקומות בהם אנחנו נמצאים ולהשפיע על התחושה שלנו באופן חיובי. אם אנחנו רוצים שהרכב שלנו, חדר הארונות, המעלית או כל מקום אחר יריחו טוב נוכל לעשות זאת בקלות על ידי מפיץ ריח קטן. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: