מטהר אוויר למשרד

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מטהר אוויר למשרדבשנים האחרונות המודעות סביב איכות נשימה בריאה תפסה תאוצה. לאוויר שאנחנו מכניסים לגוף יש השפעות פיזיות ופסיכולוגיות כאחד. כמעט בכל משרד בארץ יש תחלופה גבוהה של אנשים, אזורי בנייה מסביב ובכך האוויר אותו אנו נושמים מזוהם בכמה וכמה רמות. סביבות משרדיות יהיו סביבות סואנות, כבישים ראשיים, מזגנים שעובדים שעות על גבי שעות וסיבות רבות להפחתת איכות האוויר. מטהר אוויר למשרד מסנן רעלים וחיידקים שנמצאים באוויר באמצעות פילטרים מתקדמים וכמו כן, פולט אוויר בריא יותר. 

 

מה זה מטהר אוויר?

מטהר אוויר למשרד הוא מוצר שתכליתו להפחית מזהמים סביבתיים וריחות לא נעימים במקומות סגורים. מטהר האוויר נועד גם לחללים סגורים או לחללים הסמוכים לאזורי תעשייה. ישנם מטהרי אוויר משרדיים ומטהרי אוויר ביתיים שבין היתר מתאימים למי שיש לו בעלי חיים, מעשנים ועובד. ספיגת הריחות האוויר הלא נקי נעשית באמצעות מסנני פחם, HEPA ואף חיישני זיהוי ייעודיים. מטהר האוויר סופג את האוויר המלוכלך ופולט החוצה לאחר סינון אוויר נקי. ישנם מטהרי אוויר שמסווים ריח לא נעים באמצעות חיזוק ריחות נעימים מבוססים שמנים אתריים. 

מטהרי אוויר הם בדרך כלל מכשיר העומד בפני עצמו בדומה למזגן נייד קטן. מלבד לכך, ניתן להחדיר מטהרי אוויר למזגנים חדשים אך זה פחות אפקטיבי למניעת מזהמים חיצוניים. מטהרי האוויר עובדים באופן ידני, באמצעות אפליקציה, שלט רחוק או טיימר. יש לקחת בחשבון תחזוקה כמו החלפת מסננים בכל פרק זמן מסוים בהתאם לצריכה ובהתאם לסוג הפילטר. 

איך לבחור מטהר אוויר למשרד?

כדי להתאים מטהר אוויר למשרד יש לקחת בחשבון מספר דברים: גודל החדר, מיקום, תחזוקה, הפעלה, צריכת חשמל ורעש.

  • גודל החדר – לכל מטהר אוויר יש את גודל כיסוי השטח הייעודי – גודל חדר מקסימלי בו המטהר יעבוד בצורה אפקטיבית. את גודל כיסוי השטח ניתן למצוא במפרט טכני של כל מטהר אוויר משרדי לפי מ"ר. כדי לחשב את גודל השטח הרצוי נרצה למדוד את רוחב החדר כפול אורך החדר ולהכפיל ביניהם – כך נקבל את גודל החדר לפי מ"ר. 
  • מיקום – מטהר אוויר למשרד מגיע בגדלים שונים, ככל שגודל החדר גדול יותר כך נרצה לבחור מטהר אוויר גדול גם כן. איפה אתם חושבים למקם את מטהר האוויר? יש לקחת בחשבון אובייקטים שעשויים להפריע לתפקוד מטהר האוויר כמו אובייקטים שחוסמים את שאיבת האוויר המלוכלך והוצאת האוויר הנקי (ארונות, שולחנות וכד'). נרצה למקם את מטהר האוויר במקום הסמוך ביותר לפליטת המזהמים. לדוגמא, אם אתם עובדים באזור הסמוך לאתרי בנייה משמע יהיה נכון יותר למקם את מטהר האוויר בסמוך לחלון. 
  • תחזוקה – מהי תדירות התחזוקה של מטהר האוויר? יש להחליף פילטרים למטהרי האוויר בהתאם לאופן השימוש שלכם במוצר. כמו כן, האם אתם צריכים לכבות את מטהר האוויר באופן ידני בסוף כל שימוש או שיש לכם אפליקציה ייעודית או טיימר? בחרו מטהר אוויר שדורש תחזוקה מינימלית, ככל שמטהר האוויר חכם יותר כך התחזוקה פוחתת.
  • הפעלה – האם אתם צריכים להפעיל את מטהר האוויר באופן ידני או באמצעות אפליקציה? הפעלה באמצעות אפליקציה יכולה לסייע לכם גם במעקב אחרי התוצאות והאפקטיביות של המכשיר ומלבד לכך, האפליקציה גם מאפשרת לכם להפעיל ולכבות מרחוק את מטהר האוויר. 
  • צריכת חשמל – צריכת חשמל של מטהר אוויר למשרד נמדדת לפי Whr – הספק-שעה. ההספק נע בדרך כלל בין 30 וואט-שעה ועד כ-70. המיקוד צריך להיות על בחירת הספק המתאים לגודל מטהר האוויר, אך הדבר החשוב ביותר הוא לבחור במטהר חכם שעובד באופן אוטומטי ביחס לפליטת הרעלים. לדוגמא, יש מטהרי האוויר שפועלים באופן זמני עד להגעה לרמת טיהור מתאימה, ולאחר מכן עוצרים את הפעולה עד לחידוש אוטומטי.
  • רעש – סביבה משרדית צריכת להיות סביבה שקטה כדי לאפשר מיקוד מקסימלי בעבודה. לכן, תרצו למצוא מטהר אוויר עם רמת דציבלים נמוכה. לשם ההמחשה, רמת דציבלים של כ-50Db היא שוות ערך לשיחה בין שני אנשים. ההמלצה שלנו היא לבחור ברמת דציבלים נמוכה מ-40, אך ככל שמטהר האוויר גדול יותר כך נעשה קשה למצוא מטהר אוויר שקט. 

מהם היתרונות של מטהר אוויר למשרד?

  1. סביבת עבודה – ככל שסביבת העבודה תהיה נוחה ונקייה יותר, כך עובדי החברה עובדים בצורה אפקטיבית. מחקרים מוכיחים כי יש השפעה לריח ולאוויר אותו אנו נושמים מבחינת מיקוד, כמו שכאשר מדובר על חדר סגור ההשפעה היא פי כמה וכמה יותר קריטית. 
  2. בריאות – הסיבה העיקרית לחולי וקשיי נשימה היא עקב נשימה של חומרים מזהמים, בין אם מדובר על וירוס ובין אם מדובר על אוויר מאובק. מטהר האוויר מבטיח סביבה נקייה ובריאה בשיעור סינון של מעל 95% בהתאם למסנן אותו בחרתם. 
  3. השפעה פסיכולוגית – חברות ההייטק כבר מזמן מכירות את הנושא, ככל שסביבת העבודה של העובד תהיה יותר נקיה, עם ריחות נעימים כך הם יעבוד בצורה אפקטיבית יותר. מטהר אוויר למשרד מונע ריחות לא נעימים שנחשבים לכלי שיווקי – שיווק חושי. לחוש הריח שלנו יש השפעה פסיכולוגית אם נהיה ממוקדים או לא, אם נהיה חרדים או שלווים. לכן, חברות רבות בוחרות למקם מטהרי אוויר משרדיים עם הפצת ריחות נעימים.

כמה עולה מטהר אוויר למשרד?

כפי שציינו, יש סוגים וגדלים שונים של מטהרי אוויר, יש מטהרי אוויר חכמים, מטהרי אוויר ידניים ומטהרי אוויר סטנדרטיים. ככל שמטהר האוויר מתקדם יותר כך המחיר מתייקר. המחיר נקבע בהתאם לכיסוי שטח מטהר האוויר כאשר כיסוי שטח של עד 50 מ"ר ידרוש מכם הוצאה כספית של עד 1,200 ש"ח, בעוד כיסוי שטח גדול מ-50 מ"ר עשוי להגיע לעד 3,500 ש"ח ולעיתים יותר. 

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: