מפיץ ריח למעלית

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מפיץ ריח למעליתמכירים את זה שאתם נכנסים למעלית ומריחים ריח נעים שגורם לתחושה טובה? זאת בזכות מפיץ ריח למעלית. מפיץ ריח למעלית הוא מתקן שמפיץ ריח במעלית ומספק לה אווירה טובה, נקייה ויוקרתית. על מפיץ ריח למעלית נרחיב במאמר הבא. 

מהו מפיץ ריח למעלית?

מפיץ ריח למעלית הוא מתקן שכולל נוזל בריח נעים ומפיץ אותו בחלל המעלית. ניתן לבחור בין מפיץ ריח רגיל לבין מפיץ ריח חשמלי. מפיץ ריח חשמלי הוא מתקן חשמלי המבוסס על סוללות או על חיבור לחשמל. מפיץ ריח חשמלי לוחץ על הספריי ומרסס את הריח הנעים בתדירות ובכמות שתבחרו. כך תתאימו את הפצת הריח למעלית בהתאם לפרמטרים שונים. 

למה צריך מפיץ ריח למעלית?

לחוש הריח יש השפעות רבות על התחושה שלנו. מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ופתאום מריחים מאחד הבתים שובל ריח של הבישול של אמא? או שאתם נכנסים לשירותים ציבוריים והריח כל כך נוראי שאתם לא יכולים להישאר כדי להתפנות? הריח הוא אחד החושים שמשפיעים על מצב הרוח שלנו באופן לא מודע. כשנריח ריח רע, נרגיש לא טוב ונרצה ללכת. לעומת זאת, כשנריח ריח טוב נחוש תחושה טובה ואפילו נרגיש חיבור למקום, במיוחד אם מדובר בריח שמעלה לנו זכרונות, כמו הבישול של אמא. כך גם לגבי זוגיות. אנשים שיימשכו פיזית לאדם מסוים אך לא יאהבו את ריח הגוף שלו, כנראה לא יוכלו לקיים איתו מערכת יחסים זוגית. 

בדיוק כך הריח ישפיע עלינו כאשר נכנס למעלית. יש מעליות עם ריח לא נעים עד כדי כך שנעדיף לעלות במדרגות במקום לעלות במעלית. על ידי מפיץ ריח למעלית ניתן להתמודד עם ריחות לא נעימים ולפזר ריח נעים שייתן תחושה טובה לכל מי שנכנס למעלית. 

מפיץ ריח למעלית והיתרונות של מתקן חשמלי

למפיץ ריח למעלית בדגש על מפיץ ריח חשמלי יש מספר יתרונות שונים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • חיסכון בחשמל- המפיץ ריח  מסוג מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר חשמלי שצורך מעט מאוד חשמל. 
  • השקעה לטווח ארוך- כפי שציינו, ניתן לבחור בין מפיץ ריח רגיל לבין מפיץ ריח חשמלי. בבחירת מפיץ ריח רגיל השימוש הוא חד פעמי. כלומר, כל פעם יש לרכוש מפיץ ריח חדש. לעומת זאת, מפיץ ריח חשמלי הוא השקעה לטווח ארוך. כל פעם שנגמר מילוי הריח ניתן לרכוש מילוי חדש שהמחיר שלו נמוך יותר באופן משמעותי מהמחיר של מפיץ ריח חדש. 
  • מגוון ריחות- לעומת מפיץ ריח רגיל, מפיץ רגיל חשמלי מגיע במגוון ריחות כך שתוכלו לבחור את הריח המועדף עליכם למעלית. האם אתם מעדיפים ריח של פירות? ריח של תבלינים? או ריח של פרחים? או אולי בכלל אתם מעדיפים שילוב של מספר ריחות? מפיץ ריח חשמלי למעלית מאפשר לכם לבחור את הריח האהוב עליכם. 
  • התאמה למרחב- מפיץ ריח למעלית מסוג מפיץ חשמלי מגיע במגוון גדלים וסוגים. כך תוכלו לבחור בין מפיץ ריח לחלל גדול במיוחד או לחלל קטן. כתוצאה מכך תוכלו לבחור במפיץ הריח המושלם לגודל המעלית מבלי שתרגישו אוויר דחוס וחריף. 
  • אקולוגי- כפי שציינו, מפיץ ריח רגיל הוא מפיץ ריח חד פעמי. כלומר, לאחר השימוש בו יש לזרוק אותו והחומרים שלו מזהמים את הסביבה. לעומת זאת, מפיץ ריח חשמלי ניתן למילוי מחדש בכל פעם שנגמר וכך מאפשר שימוש אקולוגי. 

סוגים של מפיץ ריח למעלית

קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח למעליות. כך ניתן לבחור בין מפיצי ריח בריחות שונים, בגדלים שונים, מפיץ ריח חשמלי או לא ועוד. בזכות כך, תוכלו לבחור את מפיץ הריח המתאים ביותר למעלית בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל המעלית. יש לקחת בחשבון שככל שגודל החלל גדול יותר כך יש צורך במפיץ ריח גדול יותר. 

חשוב לשים לב שאם מפיץ הריח לא מתאים לגודל החלל, או במקרה הזה למעלית, הוא עלול לא להשפיע על החלל כלל. מצד שני הוא עלול להשפיע יותר מידי על האוויר ולגרום לדחיסות אוויר בולטת וחריפה שהופכת את השהייה במעלית ללא נעימה. לכן יש להתאים את מפיץ הריח למעלית. 

בחירת מפיץ ריח למעלית

על מנת לבחור מפיץ ריח למעלית יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. 

  • הריח- בחרו את הריח שאתם מעדיפים. כפי שציינו, המפיץ ריח מגיע במגוון ריחות וניחוחות כך שתוכלו לבחור את הריח המועדף עליכם ולבחור בו. 
  • שטח המעלית- פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שטח המעלית. ככל ששטח המעלית גדול יותר כך יש צורך במפיץ ריח גדול יותר. על מנת לחשב את שטח המעלית מדדו מידות אורך ומידות רוחב של המעלית והכפילו. מאחר שמפיצי ריח מתבססים על שטח המקום חשוב מאוד למדוד את שטח המעלית ולא את היקפה. 
  • שטח הפנים הנחוץ להתקנת המפיץ- עוד פרמטר חשוב בבחירת מפיץ ריח למעלית הוא שטח הפנים הנחוץ להתקנת המכשיר. התקנתו של מפיץ הריח מתבצעת על גבי קיר ולכן חשוב לוודא שיש בקיר מקום ריק להתקנת מפיץ הריח. בדרך כלל מעלית היא חלל קטן עם קירות ריקים ולכן קל למצוא שטח פנים להתקנת מפיץ הריח. 
  • עלות אל מול תועלת- לבסוף, הפרמטר האחרון שיש לקחת בחשבון בבחירת מפיץ ריח הוא העלות של מפיץ הריח אל מול התועלת שלו. כפי שציינו, קיימים מפיצי ריח שונים וכך גם המחירים שלהם שונים. ניתן למצוא מפיצי ריח למעלית במחירים נוחים שמספקים תמורה מצוינת ומספקים למעלית אווירה נעימה ונקייה. לכן, לפני שאתם רוכשים מפיץ ריח בררו כמה הוא יעיל, מה התחזוקה הדרושה לו ועוד.  

כתבו לנו לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות

המרכז למערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות מתמחה במתן מידע בתחום מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות, כל מה שרציתם לדעת על מערכות טיהור אוויר ופיזור ריחות. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה: